Mijn 'kleine'meisje is nu vrouw!!! *grinnik*

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Mijn 'kleine'meisje is nu vrouw!!! *grinnik*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 18:21

Ik heb me straks werkelijk bescheurd van het lachen om die maffe doos van me. Roy was de stallen uit het uitmesten en ik was buiten Voice weer eens een goede borstelbeurt aan het geven.
Mama haalde even de hengst uit de wei.

Die begint dus ineens te schreeuwen, Voice zakt door haar achterhand heen en ZEIKT me toch een partij van zich af! Bloos! Ik stond er echt met open mond naast te kijken 'wat is DIT?' tot ik me besefte dat mijn kleine meidje groot geworden is, ze was voor het eerst hengstig! *LOL* *LOL* *LOL*
Echt, ze bleef maar zeiken! Clown

Dat hebben we dus ook weer gehad, zullen we maar denken. Je kijkt alleen wel even raar op als je het niet verwacht!

Paarden, je blijft met ze lachen!

Zo ook met Jurga vandaag, ik ging voor het eerst sinds tijden weer een springen, ze vond het gewoon nog leuk ook! Pics volgen! Cheese!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 18:24

hahahah lachuh man nu hopen dat het geen pismerrie word wat wij dus hebben... daar word je echt gek van

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 18:26

Kleine meisjes worden groot! Rare wezens die vrouwen Knipoog Tong uitsteken

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 18:27

Proest, dat was me idd even wat zeg, ik denk: wat krijgen we nou? Verward
En toen ook nog het leuke uiltje in het dak Knipoog
We stonden even voor Jur haar box te kijken toen ik ineens een veer naar onder zie vallen. Ik denk: "huh?" en kijk naar boven. Zie daar in een klein gaatje in de isolering iets donkers bewegen, en eventjes later keek het ons aan. Het is een superklein lief uiltje wat daar zijn woning gevonden heeft. Toen ik even later nog terug ging (het was inmiddels wat weggerend) zag ik wat meer zonlicht in het gaatje schijnen en toen kwam het even terug om nieuwsgierig te kijken. Wat een lieverd zeg, het keek me zo mooi aan met die felgele ogen! Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 18:28

Die uil zit er al heel lang, al zolang ik daar paarden heb. Grappig dat we hem vanmiddag ineens zagen. Het gat in het dak is alleen iets minder, als er maar geen lekkage komt.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 19:03

hahaha dat hadden wij ook toen hier een pony een jaar of twee was. EN haar broertje was hengst en die ging daar ook wel op in. Die twee zijn dus onmiddelijk uit elkaar gehaald Haha!. Bel is soms ook zo erg dat ze voor een ruin gaat showen Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 19:15

Mizz_mol schreef:
hahahah lachuh man nu hopen dat het geen pismerrie word wat wij dus hebben... daar word je echt gek van


Haha ja!
Mysty ook, 2 weken terug stond Fell vast (ik was hem aan het poetsen) en Mysty moest erlangs. Nou niet hoor! Niet omdat Fell zo vervelend was, nee Mysty ging stilstaan, benen weid, pissen, maar verzette geen pas meer Haha!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 19:19

Pinky_girl"]
[quote="Mizz_mol schreef:
hahahah lachuh man nu hopen dat het geen pismerrie word wat wij dus hebben... daar word je echt gek van


Haha ja!
Mysty ook, 2 weken terug stond Fell vast (ik was hem aan het poetsen) en Mysty moest erlangs. Nou niet hoor! Niet omdat Fell zo vervelend was, nee Mysty ging stilstaan, benen weid, pissen, maar verzette geen pas meer Haha!
[/quote]

ja inderdaad maar dat probleem heb ik dus ook met rijden Verward echt zo irri Verward En met poetsen gaat ze helemaal tegen je aan hangen en word je dus geplet maar ik pak er nu wat strenger aan dus het is al minder.

Vandaag was ze dus weer hengstig madam dacht weer lekker te gaan hangen ik er op zij duwen maar lukte niet toen toch een knal voor der reet gegeven joh! Knipoog ze ging er spontaan van bokken dat kon ze niet hebben hahahaha Schijnheilig

En ik weer blij want daarna heeft ze echt geen stap meer gezet tijdens poetsen *LOL*

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 20:59

Nu maar hopen dat Voice niet over je uiltje pist ! Knipoog
Haha, gekke wezens die merries..... kleine meisjes worden groot, dan krijg je dit soort dingen.
Veel succes ermee Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 09:15

Dank je wel Oscar! Ben erg benieuwd wat papa ervan zegt! Ik zit nu in Venlo, denk dat ik hem toch maar ff opbel zo Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 15:29

Pap had inmiddels ook gezien dat ze hengstig was en goed ook *LOL*. Hij moest erg lachen om het verhaal.

*stiekume schop*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

sasjuh
Berichten: 22
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 15:40

hahaha egt cool man had ik ook past geleden twee weken terug en die van mij stata met een ruin(rasco) in de wei en die ruin maar snufelen en die van mij doet nisk ik stond egt zo nou jah ze kliet hem maar snuffelen egt raaar hihih Tong uitsteken:P

i love a boy kizies sasjuh Tong uitsteken

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 21:30

En hoe is het bevallen de eerste keer hengstig hoe gedroeg ze zich?

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 22:05

Ze was echt flink hengstig, echt enorme hoeveelheden piesen, maar wel braaf blijven, lichtelijk plakkerig naar andere paarden.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 09:39

Grappig is dat he.
Hinke ook gekke merrie die wringt zich in allemaal vreemde bochten in de hoop dat Orbaldo haar ziet.
Die als echte hengst fleemt een keer en...stort zich weer op het gras.
arme Hinke zo jong en dan al genegeerd worden door de mannen Haha!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 09:48

whahahhaha
Errug lollig

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 10:06

Grinnik, idd arme Hinke! Wat moet dat worden met haar? *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mickeylover

Berichten: 87
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 12:59

Hahahah ik zou me rot lachen!!!
Ik zie het al helemaal voor me!!

Mickeylover

Ik ben Mickeylover en een fjordengek!!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 19:15

Leeft je uiltje nog of heeft ze hem doodgepist ? Knipoog Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 20:58

Ik heb hem/haar niet meer gezien


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, BleikjA, Celebi, Desi_2409, DotBot, Elegance_, Mark0919, Martje80, Mieke, SusanH, Ubermetrics en 36 bezoekers