verslag trektocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

verslag trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 17:01

hey
ik ben vorige week (maandag tot vrijdag) op trektocht geweest bij het lamoen.
ik reed op een pony van hun genaamd lasron ( twas een super liefe fjord)
op maandag hebben we eerst 5 ponys uitgekozen en daar zijn we 10 minuten op gaan rijden om te kijken welke pony je het leukst vond. smiidags gingen we oefenen om in de wei op en af te zadelen. dat ging niet echt super de ponys aten liever gras dan dat ze werden opgezadeld... en savonds hebben we springles gehad.
dinsdag ochtend hebben we politietraining gedaan. over een zeil lopen over een hindernis springen waar een deken overheen lag en 2 paraplu's voor stonden enz. was heel cool!. en smiddags hebben we een buitenrit gemaakt was echt vet!
op woensdag begon de trektocht we hebben toen ongeveer 6 uur gereden tussende middag hadden de pauze in het bos en konden de ponys een uurtje gras eten ( we hadden de halsters bij ons). we waren om half 5 bij de camping aangekomen. savonds mochten we bij de boer koeien melken en hadden we een theoriequiz. donderdag zijn we om 10 uur vertrokken en hebben we veel langs de weg gereden en zijn we over de snelweg gedaan ( op een viaduct Tong uitsteken) de ponys waren toen al best wel moe dus we hadden de route ingekort zodat we om 4 uur bij de volgende camping aankwamen. daar zijn de pony's afgespoten en lkkr in de wei gezet. mn pony at niet zoveel dus die hebben we apart laten eten. sávonds hebben we een beetje lopen klotuh en de leiding voor de gek gehouden. en vrijdag waren we weer om 4 uur smiddags terug bij het lamoen. die avond hebben we voor de ouders een demonstratie 14-tal rijden gegeven ( met een sprong erin was wel heel leuk) ik ga volgend jaar zeker weer twas geweldig !!!
OK dan!
groetjes Eliana

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 17:04

Leuk ja!!!!! Jammer dat ik niet in de buurt woon, kom ik ff kijken!

Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 21:12

ja was zeker leuk waren ook allemaal leuke pony's ( en 1 paard Haha!)