beroerde wedstrijd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

beroerde wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 15:38

nouw nou... ik heb weer mee gedaanmet een wedstrijd. dit keer was het een uitwedstrijd in een bak waar ik nog nooit in gereden heb. nouw ja, bak.. het waren hekjes in de hoeken en verders was alles open, geen dressuur hekjes nix, alleen de letters op van die bordjes.
ik moest al met een ander paard onder het zadel daar heen komen rijden, mijn paard ging mee met de trailer(waar hij weer eens niet in wilde)
ik had dus al 3 kwartier gereden en moest me haasten om mijn paard in te gaan rijden.
dat zat dus weer voor geenmeter een heel ander paard met andere gangen. het was ooknog eens heet dus hij had al helemaal geen zin.
ja hoor, ik moest de ring in, ik had in alle haast mijnproefje niet geoefend en geleerd, ik wist alleen dat het om de b8 ging.
ik werd beroerd voorgelezen dus ik wist de helft niet wat ik aan het doen was, maar goed.
hij was weer eens niet vooruit te branden en als toppunt had hij ooknog eens zoiets van.. heej die bordjes zijn leuk.. hij trapte ze om met de voorbenen en sprong er met de achterbenen dood leuk over heen Boos!
ook wilde hij niet in de linker galop en ipv weer opnieuw goed aan te springen ging hij heel hard draven en sprong hij weerverkeerd.
ik kreeg er de zenuwen van.. uit eindelijk deed hij het goed en gingen we weer verder.

het was echt een proefje van nix, ik heb nog nooit zo beroerd gereden.
kreeg ik de uitslag te horen.. had ik gewoon 153 punten behaald en was ik 4e geeindigd... met 3 strafpunten vanwege 2 keer uit de ring en verkeerde galop.. ik had dus weer winst gereden als het eennormale bak was geweest.. en dat met zo een beroerde proef! ik was daar gelukkig heel blij om, want zoveel wedstrijden heb ik nog niet gereden.
ik wil heel graag knhs starten,maar daar wil ik eerst onderlinge wedstrijden voor doen... maar 1 ding is zeker.. mijn paard vind grasbakkenniet zo een succes Haha! in zijn ogen is het 1 groot weiland Haha!

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 16:40

Wel mooi dat het eindresultaat volgens de jury nog best was! Maar zowiezo hou ik niet echt van grasbakken, gaan ze alleen maar eten (die van mij is iig weleen grasmonster!)