Ik heb er echt de pest in!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Ik heb er echt de pest in!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 11:12

Sommige mensen hebben blijkbaar moeite met hun zaakjes op tijd te regelen.Ik zou vandaag met Bud opgehaald worden om mee te helpen met een ponykamp.Krijg ik vlak van te voren een berichtje dat er problemen zijn met het vervoer van volgende week.Geen auto blablabla.Dat wist ze al die tijd al,maar ik hoor het vandaag pas!Maargoed ze kon me vandaag niet vertellen of ze me wel of niet kan terugbrengen,maar ze had drie dagen later wel vervoer.Alsof ik van plan ben,mijn paard drie dagen op een wildvreemde plek te laten staan,bij iemand die zo onverantwoordelijk bij me overkomt.Nou nee!Zelf had ik nog wel gekeken of ik iets kon regelen,maar op deze manier had ik er al helemaal geen zin meer in.Heb toen maar besloten af te bellen,had de grootste moeite om me in te houden. Boos!
Vanaf volgende week is de staleigenaar weer terug en dan ga ik eens vragen of ik z'n trailer mag lenen.M'n vader heeft al aangeboden dat hij me dan een paar keer naar het strand rijd.Die gedachte maakt iets goed,maar ik ben zo boos nu op het moment. Scheve mond