erve meenderinkboer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Camelanz
Berichten: 23
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Zaandam

erve meenderinkboer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 14:47

Ik zou eerst naar Erve Meenderinkboer gaan, maar ik werd ziek en mijn pony was hoefbevangen geworden. Oftewel m'n vriendin ging met iemand die mijn plaats innam.

Achteraf gezien heb ik weinig gemist. Toen ik destijds ging kijken op afspraak waren ze heel gastvrij, maar daar was tijdens de kampweken weinig van te merken. Ze reageerden zeeer kortaf toen ik gemeld had dat ik echt niet meekon omdat mijn pony hoefbevangen was geworden, ik was er ook nog redelijk overstuur van
(een beetje meer meedeleven mag ook wel). Natuurlijk moest het hele bedrag betaald worden (300 euro ofzo). Dat kan ik me opzich wel voorstellen maar het klonk meer als een dreigement dan als; sorry maar dat kunnen we niet minderen.

Het paard van m'n vriendin mocht maar iets van 1 uur per dag (met moeite,) op het kleinste afgezette stukje land. Terwijl ons de indruk werd gewekt dat veel mogelijk was en dat dat echt geen probleem was (beloof het dan niet). Het was namelijk erg heet en in de stallen niet minder.

Er werd flink gedreigd tussen de meisjes onderling wie wie in elkaar ging slaan. (nu kan de leiding hier opzich ook niet zoveel aan doen)

De vriendelijkheid (door de leiding) straalde er gedurende de week niet vanaf.

Wat wel goed scheen te zijn dat was het rijden, de omgeving, en de paarden waren ook erg leuk. Dat is denk ik wel het voornaamste.

Maar waar ik me aan erger is dat ze zo prat gaan op gastvrijheid, veel mogelijkheden, en vriendelijke mensen, goede service alles om je een geweldige vakantie te laten beleven.

Maar een beetje vriendelijkheid is er echt te veel gevraagd!!
Misschien heb ik het gewoon slecht getroffen maar ik moet het gewoon ff kwijt. Verward

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 16:14

K ben ook een x op vakantie geweest daar, geen ponykamp maar we hadden daar een huisje gehuurd. Wij vonden alleen beetje woorden met die vrouw van de boer elke x. We mochten bv niet met zen allen in de kantine tv kijken toen de kampkinderen moesten slapen. Toen zei ze: ´Jullie hebben een eigen bungelow met ned 1,2 en 3 en duitse zenders das genoeg!´ Maar achteraf wel gelachen om die opmerkingen van die vrouw.
Met het land waren ze bij ons heel makkelijk. In het land voor onze huisjes stonden de hele dag 2 paarden in het land en als wij onze paarden er even in wilde zetten moesten we alleen ff die andere 2 eruit hale en er weer in zetten als we er weer uit gingen.
Alleen het uitmesten en voeren deden we gewoon zelf.
En je kan er super buitenrijden!! Wij hebben het daar dus best naar ons zin gehad!!

EvelienH
Berichten: 3714
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 16:51

Ik ben er 2X op kamp geweest, 1 keer met eigen pony en 1 keer zonder eigen pony. Ik vond het een heel gezellig en leuk kamp.
Maar wat jullie al zeggen die vrouw is echt een bitch!
En er lopen daar idd wel kinderen rond die daar al jaren komen en daarom denken dat ze alles kunnen maken..

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 17:45

Wij zijn er een weekendje geweest met een hele groep van de manege, ik vond het toen erg gezellig. Het weer was wat minder, maar we hebben evengoed lekker buitengereden (we reden op paarden van hun). Tja, ik vond de leiding wel aardig, maar we hebben ze niet heel veel gesproken ofzo, we waren bijna de hele tijd wel bezig.

bimmezs
Berichten: 337
Geregistreerd: 22-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 20:09

ik ga ieder jaar met onze ponyclub naar erve meenderink en dat is altijd super tof!
ze zijn best wel gastvrij tegen over ons.
en mijn pony gaat ook altijd mee en mag altijd best lang op het land daar.
dus wat raar?

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:16

Ik ben er ook een keer geweest en ik vond het echt helemaal geweldig! Van die vrouw klopt aan de ene kant wel een beetje maar ze kan ook heel aardig zijn hoor. Toen ik daar was was er ook een meisje wat dreigde met in mekaar slaan, toen we dat tegen die vrouw zeiden werd er gelijk wat aan gedaan hoor dus ze kan ook heel vriendelijk zijn.