terug van vakantie met pony.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

terug van vakantie met pony.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 12:00

hehe ik ben weer terug thuis en het was er superleuk.
ik heb ook foto's gemaakt maar de uploadsite laat me in de steek dus die komen later.
sipke staat nog daar op het vakantie adres want ik ga woensdag weer naar de camping toe dus de vakantie is nog niet over voor ons tweetjes.
we hebben veel buitengereden en gewandeld.
het is echt superleuk alleen de mensen waar sipke staat die zijn niet de aardigsten(weet niet hoe je dat moet formuleren).
de eerste 2 weken was die vader van de eigenlijke bewoners er en daar kon je ook een gezellig woordje mee praten maar nu zijn die mensen er weer en er komt geen woord uit.
ze komen ook gewoon kijken als je ergens mee bezig bent en zeggen niks dus je schrikt je dood als je ze ziet.
en ze hebben een heel leuk elektrisch hek niet dus.
als ze er niet zijn (en dat is praktisch nooit) kon ik niet weg.
maar sipke en ik gaan gewoon via het trappetje aan de zijkant van het huis en dan lukt het prima.
erop gaat wel goed alleen eraf is wat moeilijk maar het gaat.
nu zullen jullie wel denken wat zeurt ze nu.
maar er zitten ook een paar minpuntjes aan maar voor de rest is het er super hoor.
sipke is al lekker dikker geworden en hij heeft het echt super naar z'n zin.
laatst mocht ie van mij in de bak en crossen dat meneer deed oortjes naar voren en gaan met die banaan.
rijden is ook erg leuk alleen heeft meneer last van schrikeritus.
stenen zijn bv heel erg eng.
en ook af en toe steigeren zit erin(in het begin) later was ie echt superbraaf.
jammer genoeg zijn we al heel het bos door geweest dus veel nieuwe dingen zijn er niet meer.
nou dit was het voorlopig even weet nu ff niks meer te l*llen.