Nieuw zadel, niets past

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Nieuw zadel, niets past

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 08:41

Gisteravond is Vroegop geweest om zadels te passen voor Max, zijn nieuwe/oude Barnsby past niet meer nadat hij door alle training zo veranderd is.

Helaas was er geen van de zadels die vroegop mee had die perfect pastte op Max, ze komen volgende week weer terug met andere zadels. Wel een hele goede service, er wordt je tenminste geen zadel aangepraat dat redelijk maar niet helemaal perfect past.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel


Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 08:57

Jeetje joh, moet hij nu alweer een nieuw zadel? Ben ik even blij dat jouw bijrijdster Jesper niet traint. Haha!

Hopen dat hij volgende week wel een passend zadel voor je heeft. Krijg je nog een leuk prijsje voor je andere zadel, want die is nog zo goed als nieuw toch?

Navragen is beter dan afvragen.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 10:09

Balen dat er geen enkel goed zadel tussen zat. Maar idd heel netjes dat ze gewoon een keertje terug komen. Ik hoop voor je dat "het" zadel er dan wel bij zit...

* To Belg, or not to Belg *


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: astrea, Doppers, E4D, Esta_negra, fantj3, JorineV, Ketly, LaDonna75, Lizenlotte, luca_sun, MariekeS_, meiske04, Mitch_Beauty, nick_en_ik, Rose94, Salinah, YvonneV en 88 bezoekers