2 kippetjes gevonden tijden buitenritje

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Letsdunit

2 kippetjes gevonden tijden buitenritje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 20:51

Ik was vandaag even met mijn shets naar het bos. Pauleen voor de wagen en Sientje liep lekker los.
Mijn hond gaat dan altijd mee en zorgt dat de ponies bij elkaar blijven.
Omdat de grote parkeerplaats helemaal vol was met kindertjes die in het bos vakantie aan het vieren waren, besloot ik om een andere ingang te nemen.
Na een heerlijk ritje, was ik de ponies aan het inladen en hoorde ik geritsel in de bosjes. Toen ik even beter ging kijken zag ik tot mijn verbazing 2 kippetjes zitten.
Omdat ze dat niet overleven in het bos deed ik een poging ze te vangen. Maar mooi niet ! Eerst de ponies maar even naar huis gebracht en samen met mijn hond nog een poging gedaan.
Mijn hond is getraind om te speuren en vond er al snel eentje. Na wat gejaag heb ik ze uiteindelijk allebij kunnen vangen.
Het zijn 2 hele leuke kippies, ik denk van iemand die op vakantie moest en er vanaf moest. Er zijn geen huizen in die buurt te bekennen.
Ze wonen nu bij mijn buurman in het kippenhok.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 20:54

Een kip eet toch wormen en insecten? Maar ik hoop dat ze het goed hebben bij je buurman. En schande voor de mensen die hun dieren gewoon buiten de deur zetten als afval Boos! Boos!

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 20:56

Ja maar bij ons in de buurt zitten veel vossen en roofvogels. Ik denk niet dat ze er lang te leven hadden.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 21:04

OK, misschien krijg je nog eens een paar eitjes van je buurman?? Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie