zeer leuke dag gehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hellgirl
Berichten: 162
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: brugge

zeer leuke dag gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 22:11

mijn dag begon al met een bezoek aan de paardenwinkel waar ik een longeersingel,2bijzetten,zadelbalsem van br (zeer goed!),wit zadeldoek heb gekocht aan voordelige prijzen!
dan kreeg ik een e-mail van iemand die op mn advertentie had gereageerd om haar te helpen met haar pony.
ben dan naar die pony geweest, een 9-jarige new-forest pony, die streken heeft en haar bazin rijd nog niet lang dus kan ik haar voortaan helpen. het probleem was dat de pony niet wou galopperen,zelf niet met een instructrice die kwam kijken, nou kruip ik erop en galopeert ze zonder moeite met een keer stoppen in de hoeken. Ze had nog nooit gegalopeerd sinds ze haar hadden, nu heeft het bazinnetje weer vertrouwen in haar pony. het leuke eraan is dat ze in mei volgend jaar een veulentje gaat krijgen en als ze me zolang nodig hebben kan ik helpen met de opleiding ervan Lachen

van die pony dan naar mn paardje, mooi gepoetst,gelongeerd,verder binnen laten staan voor de dazen. hoofdstel ingevet, weer leuke bezig gehouden.

van mn paardje eens gaan kijken naar dat meisje van de pony in de manege waar ze leert rijden,beetje paardjes gekeken.

mn volledige dag was dus gevuld al in teken van paardjes.

heel leuke dag gehad!