vliegtuigen? WHAAAAHH!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
icehester
Berichten: 61
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: oldenzaal

vliegtuigen? WHAAAAHH!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 14:51

was ik laatst met mijn vriendin aan het rijden(heleennanton) in het bos bij enschede waren er vliegtuigen aan het vliegen Extreme duivel ( waren aan het oefenen) het ging wel goed en ze deden helemaal nix maar later kwamen ze veel lager over dus schrok mijn ijslandertje daarvan en gallopeerde keihard weg en bokte een paar keer, heleen stapte gelijk af en dat wou ik ook doen dus deed ik een voet uit de beugel maar toen kwam het volgende vliegtuig er al aan!! aaaah!! >;) dus schoot ze er weer vandoor en zat ze weer te bokken en ik had een voet uit de beugel! Vriendjes zijn? ik dacht ikwil er nie afvallen, ik wil er nie afvallen en gelukkig gebeurde dat ook niet, toen het geluid ophield was ze weer rustig en toen ben ik er gelijk afgegaan, ik zat helemaal te shaken en heb even een tijdje gelopen, later zijn we er weer opgestapt en ging alles wel goed behalve dan dat het paard van heleen even rodeo ging doen en ze er afviel, ~~}> maf beest(sorry heleen,haha)
groetjes icelandichester Party!! Doei, doei

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 15:03

icehester schreef:
bij enschede waren er vliegtuigen aan het vliegen Extreme duivel


whaha sorry ik moest gewoon reageren haha dat is toch meestal? alleen als ze staan te wachten Tong uitsteken

Jeanine

Berichten: 227
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Nederwetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 15:18

hiiihihihihihhihihih hahaahahahahahahahahah
Ik lig helemaal in een deuk wat een lolig berichtje van jullie allebei!!!!!!

icehester
Berichten: 61
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 17:08

ja grappig zeg wat moet ik dan zeggen toen waren er vliegtuigen aan het doen wat ze altijd doen of toen waren er vliegtuigen door de lucht aan het zweven? dan lijkt me vliegen toch het beste!

HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 20:04

Stoom uit je oren HET WAS NIET GRAPPIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nou jah eigenlijk best wel Lachen

icehester
Berichten: 61
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 09:04

vind ik ook heleen!
het was niet echt grappig, vooral niet omdat ik er elk moment af kon vallen! maar ja ik ben blijven zitten, dus dat was wel weer grappig!
gr icelandichester

NoNonsens

Berichten: 24
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 10:24

haha idd een grappig verhaaltje maar het zal wel niet egt super grappgig zijn geweest.

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 17:39

hahahaha sorry hoor leen maar achter af is et altijd wel leuk hoor.
gek paard van jou (die haflingers kunnen er wat van sas ook rodeoouuuuuu)