Dan maar verder zoeken..

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Farjen

Dan maar verder zoeken..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 12:48

Misschien hebben sommige het gelezen dat ik Bastian kreeg. Wel ik heb eens goed na gedacht, en mn pa heeft zelfs naar een manege geweest en gaan informeren over Bastian en wat hij het beste zou doen. En normaal mocht hij dan op een weide van mn oom. Bellen we mn oom en hij had aan mij en mn ma beloofd dat hij het smorgens eten en drinken zou geven, want ik kan er niet voor school naartoe, daarvoor is het iets te ver. Dusjah aan de telefoon vroeg hij aan mn pa: en hoe gaat ze het smorgens eten geven? Erg leuk hoor.. Ik kan er toch geen paard zetten en het dan maar één keer per dag voeren? Maarja..
Nu hier hoogstens 500 meter van, is er een soort privemanege (alleen eigen paarden). Dus ik vroeg aan mn ma of we er eens gingen kijken, goed morgen zei ze als je pa thuis is. Aah daar was mn pa. Ik zei dat hij dus met mij moest gaan kijken naar die stallen. Begon hij daar een verhaal te verzinnen over iemand van zijn werk die veel van paarden weet en dit en dat. En je kan er je paard stallen, er is een buitenpiste (ze zijn bezig voor een vergunning voor een binnepiste te plaatsen) er is een paar keer in de week springles en ook military. Ik meteen van waaaaaaaaaaaaaaar? Het kwam dus uit, hij was achter zijn werk naar die privemanege geweest, maar de grote baas was er niet. Hij had dus een afspraak gemaakt voor donderdag (gisteren) Het was springles, de mensen waren er allemaal heel vriendelijk. En de grote baas had al gebeld naar een soort handelaar voor een paard voor mij. Dus morgen naar die man, en ja als ik mijn droompaard vind, Ik laat het jullie weten Lachen

ps: sorry voor het lange verhaal, maar ik ben gewoon ontzettend blij

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie