Wat een warm onthaal!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Wat een warm onthaal!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 21:50

Nou het is voorbij...mijn vakantie in spanje!!
Het was echt geweldig,wil zo weer terug..
maar ja...

Het meeste waar ik naar uitzag om weer naar huis te gaan,was toch wel michael..mijn fantastische voskleurige hannoveraan...en die lieve kleine jorden
Heb ze wel gemist!
Thuis aangekomen ben ik natuurlijk meteen naar hem toegegaan..
hij stond in de weide samen met zn maatje al jorden..
Ik natuurlijk roepen omdat hij helemaal achterin stond,ik verwachte eigenlijk niet zoveel reactie.
Miiiiccchaaaeeeeelll!!!...en ja hoor,zn hoofd ging omhoog,een schelle hinnik kwam eruit en hij gallopeerde zo naar het hek...
Nou ik verwachte dat eigenlijk niet dat hij er zo aan kwam rennen..ik heb hem ook nog maar kort,dus ik von dat echt superleuk..
Voor de meeste is dit misschien niet zo bijzonder..maar ik von het toch wel een mooi moment.. OK dan!
daar achter aan kwam al jorden ook nog eens aan gedraafd..Misschien hebben ze mij toch een beetje gemist...ik hoop het...
Wat hou ik toch van die 2 "mormels".... Vingers aflikken blij dat ik weer bij ze thuis ben...

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 21:54

Aaaaaah wat leuk Lovers
Dan hebben ze je zeker wel gemist, en hoezo zouden wij dit normaal moeten vinden!! Dit is toch hartstikke leuk voor je!!

Ik heb dat ook een keer gehad en dat was in een periode dat het niet zo goed ging tussen mijn pony en mij (was mijn vorige pony hoor!) en dan ben je daar heel blij mee Haha!

By the way: Ik vind hannoveraans egt super!!!!!!!

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-03 12:34

Dank je! Haha!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132053
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 12:52

Wat leuk dat je met gejuich onthaald werd !
Altijd leuk om zo thuis te komen......
En ik kan je vertellen dat het ook anders kan hoor Boos!
Ik heb mijn schimmeltje al een jaar of 6, en als ik terugkom van vakantie kijkt ie alleen naar wat er in de vreetemmer zit Vork
Meneer is duidelijk beledigd dat ik hem "in de steek gelaten heb" en gunt me geen blik waardig.
Dan heb jij maar geluk met je uitbundige paardjes !

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 13:17

fijn gevoel he als je paardje aangerend komt!!! is zeker wel een warm onthaal!

Dusi

Berichten: 750
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Ravenstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 16:49

Leuk zeg. Mijn paard heeft me een week niet gezien en liep dus mooi weg. Normaal komt ze naar me toe maar nu was ze echt beledigd. Jouw lieverd heeft je duidelijk gemist.

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 14:55

ik hoop het...hij had ook kunnen denken : eten!! hahaha...en dusi,die van jou heeft jou vast ook wel gemist,anders was ze niet zo beledigd,ze wist gewoon dat je weg was..en vondt het niet leuk Knipoog

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 15:05

leuk! leuk!
ik kom ook net bij mijn paard vandaan, ik zag haar voor het eerst sinds 2 weken en ze kwam me ook tegemoet lopen ik was ook erg blij want normaal blijft ze dooreten tot ik het halstertouw aanklik en dan kijkt ze pas op dus op haar manier was dit ook een warm onthaal Lachen

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 15:08

wat lief zeg!
fijn om zo thuis te komen!

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 21:21

Diana_Mabel schreef:
leuk! leuk!
ik kom ook net bij mijn paard vandaan, ik zag haar voor het eerst sinds 2 weken en ze kwam me ook tegemoet lopen ik was ook erg blij want normaal blijft ze dooreten tot ik het halstertouw aanklik en dan kijkt ze pas op dus op haar manier was dit ook een warm onthaal Lachen


goed gevoel geeft dat toch wel he Lachen dat ze je toch wel een beetje gemist hebben Knipoog