Katten avondtuur...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Katten avondtuur...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 22:04

Beneden, bij de 4 volwassen katten hebben we dus Dokus en Barstje de kleintjes op stal.
Op de hooi zolder lopen er echter ook nog drie, alleen veel wilder.
Aangezien die katjes daarboven er slecht uitzagen, doordat hun moeder de kindjes van de andere moeder drinken geeft en maar heel weinig boven komt (boven is geen water of eten), hebben we besloten op kattenjacht te gaan en ze beneden te halen.
Het ging sneller dan we hadden verwacht. Maris had al snel de wildste grijze, en de makste zwarte te pakken. Hup in een grote voerton en op naar de andere. Die was echter niet zo happig erop.
Wij Fluffy, een volwassenen (nou ja 1 jaar) boven gezet, met als missie - kleine lokken. En het werkte! Fluf leek te begrijpen wat we wilden, en zodra hij de kleine op sleep touw had, liep hij heel sneaky langs ons, zodat we hem snel konden vangen. Alle drie waren beneden...
Maar helaas waren ze nogal bang, en vloog de grijze weg. Wij erachter aan, oliebol naar buiten!
We konden hem nergens meer vinden, totdat Maris hem zeiknat aan de weg zag zitten. Door de sloot gegaan dus. Weg = druk, dus wij snel erheen. Kleine in paniek en rent zo richting de Rijn. Jullie raden het, kat in de rijn!!! Ik schrok me dood, en ik zei dat ik er zo achter aan zou springen. Zou ik ook echt gedaan hebben, maar gelukkig kwam hij naar de kant, en konden we het doodsbange zeiknatte katje weer mee naar stal nemen.
Een grote voerton op de kant gelegd, deken erin, wat voer, en de poesjes erin. Hopelijk zijn ze er morgen nog...
De 'zwakste' en tamste is harstikke levendig, en verkend al alles, de andere twee hebben de hele tijd in de ton gezeten.

En natuurlijk zijn ze gedoopt:
De grijze, die in de rijn was gesprongen heet van af vandaag: FLIPPER, naar de dolfijn vanwege zijn water avondtuur.

De makste en zwakste heette al een tijdje GIZMO
En het andere katje, zwart wit, hebben we SMARTIE genoemd. Steeds als we hem roepen liggen we in een deuk

Een heel avondtuur dus met die katten... Hopelijk zijn ze er morgen nog. Enne, de katjes moeten weg! Dus wie oh wie (met geduld) wilt zo'n schattig poesje?


paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 08:26

zoo lang verhaal maar wel heel leuk leuk bedacht dat flipper hahahaha

#hoi Vork

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, Dartel, flossies, JPitty, Mieke, NikkivanOlst, ogidni, pillow en 36 bezoekers