Uzi wordt leuk

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

janna

Uzi wordt leuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-01 10:07

what's in a name he...
Hij is al een echte hengst! Springt op mama, bijt, mept, enz. Hij wordt nu wel steeds makker, maar volgende week moet zijn moeder naar de keuring. Afgelopen weekend hebben we het veulen weer eens aan een touw gedaan en er mee gelopen. Daarna hebben we zijn benen afgespoten. Op zich ging het best goed. Met afspuiten stond hij echt zo te kijken van ik BAAAAL, maar hij bleef wel mooi staan. Het schijnt dat veulens daar heel snel mak van worden. Gisteren weer een stukje gelopen, en toen ging het echt heel goed. Ik kon hem ook goed vasthouden toen die mensen met de merrie aan het lopen waren. Nu maar hopen dat het volgende week een beetje wil.

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 12:04

Mooi dat ie makker wordt Janna!
Is toch leuker he, een mak veulen. Hihihi je hebt het gezien hoe mak Udindetje was. Eigelijk is ze nog makker als die dag!
Wie weet is het dan toch waar, dat artikel van een paar maanden geleden inde Bit over paardenamen.....
Laatst bijgewerkt door jantina op 06-01-05 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 12:17

Fijn voor je dat hij wat handelbaarder word! Das wel zo makkelijk ja

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-01 12:30

Zo mak als jouw veulen is hij echt nog niet hoor, jantina. Hij is echt heel veel hengst, en meent dat hij de wereld aan kan. Ik ben nu blij dat ik er een beetje mee kan lopen. Ik noemde hem al draakje.. Dat andere veulen is veel liever en makker. Daar kun je echt om de hals hangen, en volgens mij zou hij het zelfs best vinden als je hem optilt. Die vindt het heerlijk om geaaid te worden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie