even voorstellen: Kim!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 20:45

wat een leuke haf, vind dat erg leuk als ze geen aftekeningen hebben op het hoofd..
veel plezier met haar maar dat zal wel lukken denk ik..........

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 20:51

Superleuke haf.
heel veel plezier ermee

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 21:40

Hey maarten!
Wow wist niet dat jij ook op bokt zat!
Ben marianne werk bij bmstables!
en was die gene die toen op kim reed!
veel plezier met haar!
Hoop veel fotos te zien van haar op bokt! OK dan!

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 22:08

Maarten en Tallie samen aan de knol!! Ik weet gewoon hoe je je voelt! Haha!

Gefeliciteerd met je aanwinst, ik hoop dat jij en ik nog eens tegen elkaar uitkomen op een endurance wedstrijd!! Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 08:34

Karin"]
[quote="Cassidy schreef:
En als jij denkt dat zadel, hoofdstel en cap genoeg is voor je paard, dan heb je het mis...Haha!


Dat vertelde ik hem weken geleden al en toen was het antwoord: 'Ja maar ik ben een man, ik doe niet zo ingewikkeld'. Haha!

Dus... Tong uitsteken

Ik wilde hem om te pesten al een paar Purno-paarse peesbeschermers geven. Extreme duivel
[/quote]

Nou… ik ga er nu even vanuit dat ik niet veel extra dingen nodig heb als man zijnde Tong uitsteken Daar dachten de mensen van de stal wel anders over Haha! Heb nota-bene een donkerblauw (ik denk, ik noem de kleur maar ff, want dat schijnen vrouwen graag te willen weten Tong uitsteken ) dekje gekregen voor mijn verjaardag *LOL* Voor de rest red ik het tot nu toe redelijk goed met de spullen die ik heb. Kan ook niet anders want het geld is op Haha!

Gisteren ben ik er maar eens opgestapt (daar heb je tenslotte een paard voor Knipoog ). Ik had nog publiek ook Bloos diverse mensen die veel op de stal rondhangen waren aanwezig, waaronder een instructrice. Stap en draf wilde ze allemaal netjes doen. Ok… het slingerde allemaal nogal en ze vond de uitgang het meest interessante deel van de bak en bleef daar dan ook regelmatig plakken Haha! Ach… ze leert nog wel doorlopen. Even later vroeg mevrouw de instructrice of ik al met haar gegalopeerd had. Nee dus! In eerste instantie had ik zoiets van “dat komt morgen wel” Haha! maarja… van uitstel komt afstel Knipoog dus toch maar gewoon aan de bak en in galop. Uiteindelijk na wat aandringen sprong ze aan in galop en ik kreeg het idee dat ze zoiets had van “ok… stap en draf doe ik voor je zonder dat je je vast hoeft te houden, maar bij de galop mag je kijken hoe sterk mijn manen zijn” Haha! na een paar bokken over een lengte van ongeveer 20 meter kreeg ik er een beetje een fatsoenlijke galop uit, maarrrrr… daar was dat interessante hek van de uitgang weer en ze bleef daar weer rustig kijken naar het publiek *LOL* Na enig aandringen van de instructrice ben ik maar weer aan gaan galoperen en dat ging werkelijk super Cool wat is dat beest lekker ruim zeg. Alsof je in een luie stoel zit Haha! Ok… ik kon nog niet de hele bak doorsturen, maar het begin is er! Lachen

De komende weken gaan we lekker aan de slag in de bak om te kijken welke knopjes er evt. al op zitten en om nieuwe knopjes te monteren zoals een stuur, cruise control, abs. Verder mogen de remmen een beetje bijgesteld worden Haha! Als dat er allemaal een beetje normaal opzit dan gaan we eens kijken hoe ze buiten is.

Ik moet zeggen dat ik errug tevreden over haar ben gezien het feit dat het gisteren nogal spookte buiten. Het onweer was net voorbij (het donderde nog een beetje in de verte) en het waaide nogal. Verder lag er een beetje plastic langs de bak en regende het licht, maar Kim keek niet op of om Cool

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 08:43

Leuk verhaal Maarten! Fijn he, zo'n koel paardje...

Oh, en ik schat zomaar dat je eerste volgende grotere uitgave gaat een winterdeken worden. Of zat die er al bij? En dan een zweetdeken...ook heel belangrijk...en een overgangsdeken, want je wilt haar van de herfst niet meteen haar winterjas aandoen...enne...enne...enne....genoeg om zo op te noemen.

Weet je dat je tegenwoordig dekens hebt in Purno paars? *LOL*

Mer1980

Berichten: 18830
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 09:03

Gefeliciteerd!!!!!! met je nieuwe aanwinst!!

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 09:31

Hee Maarten, collega nieuwe-paarden-eigenaar-deze-week Van harte gefeliciteerd! Leuke Haf zo te zien en te lezen! Hoop dat jullie veel plezier met elkaar beleven!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 09:54

Wat een leuk verslag! Super joh dat het zo leuk gaat! Ach en dat bijschaven van alles komt vanzelf wel. Toppie!!

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 11:33

leuk verslag, vind het echt nog steeds jammer dat ik er gisteren niet bij kon zijn, had kim graag willen bewonderen, maar dat komt wel een andere keer
heel veel plezier met d'r en nu veel foto's plaatsen hoor .

Whizper08

Berichten: 485
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 17:05

Heel veel plezier met je Haflinger! De foto`s zien we binnenkort wel, he?!

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 18:27

Wat leuk te horen dat zo goed gaat met Kim!
Het is de gaafste hafie die ik ken Haha!