Boktmeeting met Roel gehad

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-01 10:21

Vanochtend om, uhhh hoe laat was ut? Kwart voor 9? Bij Charmot en Boes.
Even snel poetsen en opzadelen en rijden...
Roel heeft mij lesgegeven, ging opzich best goed, sommige dingen wat minder...
Alleen de galop ging eg slecht, ze reageert niet goed op mijn been en valt steeds terug.

Toen ik aan het rijden was zegt Roel opeens: Wie wonen er in dat huis hiernaast?
Ik: Weet ik veel??
Roel: O ze staan uitgebreid foto's te maken!
Die mensen die daar wonen zeuren altijd over het weiland, ja dat is niet goed, en die stal moet weg, ze zijn gewoon jaloers dat dat weiland niet van hun is.
Maar goed, ben benieuw wat ze ermee gaan doen? Zullen ze wel als bewijsmateriaal gaan gebruiken ofsow, s h i t zooi!

Maar ja, verder was ut wel leuk, hee Roel, ik verwacht ook nog een verslag van jou op Bokt he?!?!?!


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Charmotte op 2001-08-11 12:43 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Charmotte op 2001-08-11 12:45 ]</font>


_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 11:16

nou zo te horen was het lekker gezellig nikki!
En vondttie charmotte niet vies van gister jij zei: lekker ik heb morguh boktmeeting en charmotte ziet er niet uit! Knipoog

haahahahahahahahahaaa nou verter zeg ik maar niks.... Lips are sealed (van dat ik er bijna was afgepleurd enzo... *LOL* )

nou doeidoei xxx

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-01 20:19

motje viel opzich mee hoor, met viezigheid, ennuh.... zal ik effe verslag maken van toen jij er bijna afflikkerde?

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 21:42

Ik voel mij nu een beetje Bloos , inderdaad was erg vroeg vanmorgen.
Maar onderweg reed ik naar haar weiland toe waar mapony met dochtertje staat, toen zag ik op de weg bij Groenekan een meisje oversteken. Ik dacht welke gek nu op weg is naar haar paardje in Groenekan kan alleen maar Charmotte (Nikki) zijn.

Inderdaad ik was iets eerder bij het weiland dan zij en hetzelfde meisje kwam er aan fietsen die ik net over zag steken.
Ik heb dat met een boktmeeting eerder gehad zo'n situatie. Haha!
Maar goed, Even heel kort gebabbeld met Nikki over de moeder en voornamelijk het veulen want die heeft echt mijn hart gestolen.. Lief beestje en kan al zijn hoefjes uitkrabben enzo.
Maar het was toch 9 uur 's ochtends dus waren Nikki en ik ook niet echt spraakzaam (ik zeker nog niet door gebrek aan koffie).
Zij borstelde Charmotte, en ik moet zeggen dat ze er best al wel uitzag voor het borstelen.
En ging haar opzadelen. Het veulentje wilde het zadel al op zijn eigen rug hebben geloof ik want ze stond aan de beugelriemen te trekken *LOL*
Maar goed, ze zat er op en ging rijden, het veulentje liep af en toe mijn veters uit mijn schoenen te trekken of mijn jas uit te trekken, maar hindert niet het had wel wat komisch..
Maar ik moet eerlijk zeggen, even wennen voor mijzelf ook in het begin, maar zo slecht reed Nikki niet op Charmotte en haar benen waren niet echt beroerd zoals eerder werd gezegd in een topic van haar foto..

Op zich is Charmotte ook heel rustig met haar handen en zou ze in principe als ze de mogelijkheid zou krijgen best wel een wedstrijd kunnen starten met Charmot.
Maar goed, heb haar een uur redelijk goed geholpen en haar huiswerk gegeven, ben benieuwd of ze dat ook onthoudt.. (kom het controleren)

Ze vondt het geloof ik zelf ook goed gaan en ze was tevreden over mij, alleen ik vindt het echt belangrijk hoe haar idee er zelf van was en of ze er iets mee kan. En dat vondt ze van wel..
Het was geslaagd
Daarna hebben we de paarden nog ff gepoetst, ik het veulentje, hi hi, lief beest en ondeugend..

Heb jij nog iets toe te voegen Charmotte???

_________________
Ik bok wel, maar ik rook niet....Lachen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Roel op 2001-08-11 22:46 ]</font>

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-01 21:47

nee hoor!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 17:37

Leuk zeg, dat jullie het naar jullie zin gehad hebben! Was jij niet zenuwachtig Charmotte???Hihi! Leuk dat jullie zo dicht bij elkaar wonen, kunnen jullie misschien vaker meeten....Ilona
ps...en goh, over wie zou die Roel het toch hebben met een meisje fietsen??? Schijnheilig

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 17:41

zijn er geen foto's van jullie meeting Knipoog???

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 17:43

Ik geloof dat ik dat ff nader moet toelichten.
Ik had ooit afgesproken met Jurga om bij haar op woensdagavond langs te komen bij haar paardje.
Als ik er bijna was, dan zou ik ff bellen..
Goed ik was er dus bijna pak mijn telefoon en bel haar op.
Aan de overkant zie ik een meisje fietsen die dezelfde straat als ik inmoest. Ze zei door de telefoon momentje ik moet even oversteken, en meteen zie ik haar stoppen om over te steken met een telefoon aan haar oor. Dus ik die straat in en diegene fietste achter mij aan en ik zei heel droog, ik weet nu hoe jij eruit ziet en zij zegt, rijd je voor mij dan??? Ik zei ja. Dit was dus de eerste boktmeeting met Jurga...

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 19:27

Echt een vaag mens, die Jurga............

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-01 19:35

*LOL* LOL
ik was eigenlijk helemaal niet zenuwachtig Jurga

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 20:19

neenee nikki aleen maar (sorry voor onliner)

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 20:22

Debbie, ze zei zelf dat ze erg stil was omdat ze verlegen was, maar houdt in je achterhoofd dat het erg vroeg was..

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-01 20:46

haha debbie kwam ik zenuwachtig over dan die dag ervoor? nee, duzzzz


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, AmyJamess, Jenn_Mellow, Pallatin, Vagabondo en 44 bezoekers