Zoeke verleden van pony

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Randi

Zoeke verleden van pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 08:56

Hallo,

Een vriendinne van mij is op zoek naar het verleden van haar pony, maar als zij geen Nederlands schrijft, heb ik haar tekst vertaald (en ik schrijf ook geen goed Nederlands - sorry!). Hier is het verhaal:

Ik woon in Denemarken en mijn ponymerrie werd in oktober 2002 geimporteerd uit Nederland door de Deense paardenhandelaar Jes Madsen, van wie ik haar kocht. Toen was zij 6 jaar en ik weet niet hoe zij toen heet. Zij is donkerrood met bles en een wit been (links, achter).

Toen ik haar kocht had zij één ronde ijzer achter want zij had een blessure in de hoef. Zij was niet aan de teugel gereden. Zij is vroeger gesprongen en toen ik haar kocht kon zij S-klassen springen en zij heeft een erg goede techniek.

Zij wordt heel snel gestresst en hoort op te eten. Zij heeft 3 keer spierbevangenheid gehad sinds ik haar heb. Zij heeft een probleem met smale deuren - zij hardloopt er door. Misschien is zij een keer vastgezitten?

Als je mijn pony kennt, zou ik blij zijn als je mij een briefje wil schrijven. Mijn adres is: s.springer@ofir.dk.

Groetjes,
Sannie

Hier is een foto van de merrie:

Afbeelding

Als je informatie hebt over de pony, kan je aan Sannie schrijven, maar je kunt natuurlijk ook hier antwoorden. Als je andere sites ken, waar we op zoek kunnen gaan, zou ik het graag weten.

Bedankt voor jouw hulp!

Groetjes,
Randi

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie