weer een gedumpte kater

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

weer een gedumpte kater

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-03 16:52

gistermiddag is er een spierwitte ook nog doof exkater gedumpt bij ons voor waarschijnlijk.
zie www.marktplaats.nl. daar staat een foto.
onder dieren/toebehoren en dan gevonden /vermist.
spierwitte kater (ex) en waarschijnlijk doof.
echt een pop maar is dus doof wiebeld wat met het lichaam en schud wat met zijn hoofd.
Arme stumper. Ik kan hem helaas zelf er niet meer bij hebben hebben al 3 katten dus morgen ga ik hem naar het asiel brengen.zulke mensen moet je afschieten vindt ik als hij gedumpt is Boos! Hij is nu lekker bij mij binnen en ligt te slapen op de bank dus hij is lekker aan het genieten nu. *LOL*

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 20:10

Aa
Vreselijk is dat, zo hebben wij ook een paar katten gered, maar die waren vrij ziek, en hebben het niet overleefd Boos!
Wij hebben nu ook 5 katten dus helaas, wij kunnen ook niets meer erbij nemen, alhoewel hij hier wel een pracht stekkie had *LOL*

sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 08:18

ah dat is zielig ik snap die mensen echt niet waarom dump je m ?! jmmr dat je m niet kan houden.......nou hopen dat die een goed tehuis krijgt

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 14:21

mischien omdat ej op vakantie moet
tja sommige mensen die denken dat het een vuilnis zak is en zetten ze gewoon aan de kant'
hond in het bos aan een boom
kat op straat
konijn? die redt zich wel in de natuur
zo denken veel mensen

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 15:44

aah die mensen!! ik vind dat die dan ook maar lekker ergens gedumpt moete worden!!!'
denk dat iets beter na voordat je een huisdier neemt! ik zou het ooke cht niet over mijn hart kunnen verkrijgen om zomaar een dier te dumpen Boos!

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 15:52

ik heb hem met verdriet vanmiddag naar het asiel gebracht.
daar vindt hij ook wel weer een adresje maar het was ook zo'n pop.
maar ik heb AL 3 katten waarvan 2 hele bange poesen.

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 16:37

Ik kan me toch niet voorstellen dat mensen hun huisdier dumpen hoor, zelfs al zijn ze oud en gebrekkig en gaat er wat meer tijd en geld inzitten!
Waar zit die mensen hun hart!?!! Boos! Ik heb mn hondje nu 7 weken en wil hem nu al nooit meer kwijt en ben extra bezorgd als ie eens een beetje moet spugen ofzo (de schrokop!). Sommige mensen moeten ze verbieden om een huisdier te nemen!

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 16:40

bij jou worden ze gedumpt en bij mij zijn er 3 kater meegenomen Boos!
ik vind dat echt schandalig
mensen zijn nog erger dan beesten

pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 17:02

Ahh gossie wat ongeloofelijk sneu! die mensen moeten ze in een vuilniszak in het kanaal gooien! hoop dat ze die kat niet afmaken in het asiel hij is natuurlijk al oud en doof! Ik duim voor um!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 21:11

ik heb ooit een kat gehad die ik niet meer wilde. Maar die dumpte ik niet! Ik zocht naar een adres. heeft wel een jaar of anderhalf geduurd, en toen kwam Heike met het idee dat haar manegehouder hem misschien wilde. >en daar ging ze naar toe, want daar zou ze het wel goed hebben, dat wist ik. het is al heel wat dat ik een dier genomen had dat niet bij mij zou sterven. Dat is voor mij al erg genoeg.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 21:18

Was vanavond in het nieuws, zomer -> vakantie -> gooi het huisdier maar weg Misselijk .
Na de vakantie krijg je weer een nieuwe.
Ze schijnen ergens zelfs kittens door de brievenbus van een asiel geduwd te hebben .

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 23:00

Ó, wat kan ik hier BOOS om worden!!!!!
Als kind heb ik eens gezien hoedat jonge katjes werden verzopen Huilen
en sinsdien heb ik vooral iets met kattenleed.
Ik heb ook langere tijd voor het dierenasiel gewerkt, en voor stichting lekker dier.
Nu iets anders:

Ik word wel eens boos als beginnelingmensen bij mij een paard willen kopen, puur op het uiterlijk.
De mooiste paarden zijn natuurlijk niet per defenitie geschikt voor beginners.Maar als ik dan een echte brave aanwijs , die wat minder uitstraling heeft, haken de mensen af!
En dat terwijl ik dan zulke grapjes maak als: van een mooie tafel kun je niet eten, en uw man is ook voornamelijk lief ipv een adonis....

Nu wilde ik onze stalkat laten stereliseren (stalkat is zelf ook gedumpt) maar ik was te laat.
resultaat:
4 prachtige kittens.
Iemand zei die moet je eens te koop zetten als Whiskas katjes.Het waren dus gewone huis tuin en keuken Europese kortharen.IIG ik zet ze dinsdag avond op Marktplaats met foto, en wo waren ze alle 3 ( de poesjes) weg!!!!Ik heb er zelfs nog geld voor gekregen!!!!
Ik zeg ze lusten niet van die goedkope kattebrokken, *LOL* en alleen blikvoer, hahaha.

2 naar Ede, een naar Amersfoort.De stal ligt bij Breda!!!!
Goed, die katjes krijgen het goed, dat wel.
Maar waar ik me nu een beetje boos over maak, is dat er 1 mevrouw zelfs heel boos was dat ze weg waren , terwijl ze me had gemaild.Ik zeg, en dat heb ik tegen veel andere reacties ook gezegd, dat het asiel OVERVOL zit met lieve katten, die anders iets veel ergers rest!!!

Waarom willen mensen alleen iets moois, en iets jongs?!!!! En iets dat gewoon puur in de MODE is, nu weer "Whiskas"katjes...
Mijn katten thuis heb ik allebei als ouderen uit het asiel gehaald met de vraag: geef mij er een die moeilijk te herplaatsen is.
Het is ook niet mijn bedoeling om nog meer katten te gaan fokken nu, ook al weet ik dat ze schijnbaar geliefd zijn!!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 23:04

Walgelijk hoe sommige mensen met dieren omgaan!!!
Ik wou dat ik het geld (en tijd)had om ze op te vangen!!!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 23:45

jeetje wat erg zeg... k snap niet dat mensen dat kunne zeg... ze moeten eens denkne hoe hun zich voelen als ze ineens gedumpt werden op een vreemde plek !!! Boos!

gelukkig hbe jij hem opgevangen en naar het dierenalsiel gebracht *LOL*

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 03:09

De asiels zullen ook wel weer bomvol zijn! Sommige mensen denken dat een kat of hond net een fiets oid is. Zet maar ff daar ergens neer.... Boos!
En dat is met paarden ook wel zo. Bij ons in de buurt zijn ook mensen die voor hun dochter ff een pony gekocht hebben.... tja dan vraag je natuurlijk om problemen!

Ik kan er ook niet over om door die asiels te lopen. Als die arme dieren Huilen Gelukkig krijgen ze wel eten en een goed onderdak. Maar zoveel aandacht als een echte huis poes of kat natuurlijk nooit..........