Instructrice is ermee gestopt...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Instructrice is ermee gestopt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-03 22:17

En daar balen wij allemaal heel erg van
Sinds zij les geeft ben ik echt veel beter gaan rijden, er kwam een carrousselgroep waar ik in mee heb gereden, die onder leiding was van haar. Alleen stapte iedereen eruit na de demonstratie en bleven we maar emt zijn 3e over.

Daarna ben ik in de springles gegaan bij haar en ook nog af en toe dressuurlesjes. Maar ik weet nou niet zeker of ik doorga met springen, aangezien ik niet zo'n held ben daarmee en ik niet weet van wie we nou les gaan krijgen Haha!

Zij gaf gewoon zo goed en leuk les.. nu gaat ze weg... Tja erg balen!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 22:24

Je kan het altijd proberen toch, de springles van iemand anders? Ik vind het juist hardstikke leuk om eens van iemand anders les te krijgen. Als degene waar ik normaal springles van heb (manege-eigenaar) een keer niet kan vind ik dat niet erg. Andere mensen geven ook leuk springles en bij hun doe je ook steeds andere dingen!
En als deze springles niet leuk is kan je altijd nog stoppen! Lachen

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 22:48

o arme melissa. Wel jammer dat Meike weg is. Maar Esther geeft ook wel leuk les hoor. Heb behoorlijk wat geleerd van haar. En als je thea krijgt zit je helemaal goed. Dus gewoon doorgaan hoor.

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Anne_GTI

Berichten: 18196
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 22:59

Je kunt altijd zelf stoppen tijdens een springles hoor. Dat beslis je zelf. Al ben ik wel met je eens dat een goede springinstructeur je wel over een bepaalde angst heen kan helpen en je zo ahw naar een hoger niveau kan tillen.

gomir

Berichten: 25526
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 16:32

Ik ben ook bijna gestopt met springen toen we een andere instructeur kregen, maar inmiddels les ik via mijn oude instructrice bij haar instructeur en dat is helemaal top Party!!
Gewoon eerst even afwachten van wie je nu les krijgt, klikt het dan is er helemaal geen probleem

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, hanne2001 en 14 bezoekers