plaatje op de paardenmarkt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-03 14:59

YouKnowWho"]
[quote="Nouvel schreef:
Ze heette volgens mij iets van Silly Girl ofzo, klopt dat? Het was in ieder geval iets met Silly...


Juist, dat is haar naam! Klopt helemaal, hebben we het zeker te weten over hetzelfde paard!

En maak je geen zorgen, ik houd je wel op de hoogte over hoe het met Silly gaat via de pb, oké?
[/quote]

Mooi, dan hebben we het inderdaad over hetzelfde paardje!
Als je dat zou willen doen, heel graag!
Ik ben namelijk heel benieuwd hoe het verder met haar zal gaan! Is ze goed te berijden, heeft ze stalontdeugden, blijkt er iets mis te zijn met haar benen, etc..???

Ik hoop voor degene die haar heeft gekocht dat het een gezond fijn paardje is en dat het gewoon een mazzeltje is en dat ze er nog lang plezier van zullen hebben!
En ik ben heel blij voor het beestje dat ze een goeie nieuwe baas heeft gekregen!!

Net als bij veel andere die gereageerd hebben op dit topic blijf ik me toch nog steeds afvragen waarom dit paardje op de markt stond en waarom ze zo weinig kostte...
Ik heb 4 1/2 jaar geleden ook een stuk meer betaald voor mijn niet veel grotere 3-jarige KWPN-merrie met goeie papieren namelijk!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 15:27

Ik ben er ook geweest, heb haar alleen niet gezien!

Ik was (en ben nog steeds) helemaal verliefd op een palomino/buckskin-achtige d-pony.. Die was zó leuk Lovers Helaas keek ze niet helemaal fris uit dr ogen, en was ook nog een een tikke te klein voor mij.. maar wel een heel leuk beestje!! Ze stond een beetje in het begin aan de linkerkant..

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 22:56

Hey Nouvel en de rest.

Ze is ondertussen gewassen en is nog steeds dezelfde kleur Haha!
Het meisje wat haar ondertussen verzorgt en berijdt moest wel lachen om dit hele topic hier.
Ze staat nu bijna een week bij ons en is echt een schatje.

Alleen heeft ze het idee dat het beestje nog niet ingereden was.
Ondertussen heeft ze er wel opgezeten en Beau zoals ze tegenwoordig heet doet heel erg haar best voor haar.

Dus dat is wel Lovers

Verder is ze braaf op stal, niet geverft en idd aan de kleine kant.
Maar zo'n droppig koppie.

Zal eens kijken of we na de vakantie wat foto's van haar neer kunnen gooien hier.

Zou wel leuk zijn als het beest idd zo goedkoop zou zijn en geen van bovenstaande mankementen zou vertonen toch?

Dus succes, nieuwe eigenaresse van Beau en we gaan gewoon duimen OK dan!

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 15:00

Sily schreef:
Hey Nouvel en de rest.

Ze is ondertussen gewassen en is nog steeds dezelfde kleur Haha!
Het meisje wat haar ondertussen verzorgt en berijdt moest wel lachen om dit hele topic hier.
Ze staat nu bijna een week bij ons en is echt een schatje.

Alleen heeft ze het idee dat het beestje nog niet ingereden was.
Ondertussen heeft ze er wel opgezeten en Beau zoals ze tegenwoordig heet doet heel erg haar best voor haar.

Dus dat is wel Lovers

Verder is ze braaf op stal, niet geverft en idd aan de kleine kant.
Maar zo'n droppig koppie.

Zal eens kijken of we na de vakantie wat foto's van haar neer kunnen gooien hier.

Zou wel leuk zijn als het beest idd zo goedkoop zou zijn en geen van bovenstaande mankementen zou vertonen toch?

Dus succes, nieuwe eigenaresse van Beau en we gaan gewoon duimen OK dan!


Geverfd???
Heel apart dat mensen dat dat dachten, dat kon je toch zo wel zien dat dat haar echte kleur was?!

Ik vind het ontzettend leuk om te horen dat het goed met haar gaat! Ik vond het echt een leuk diertje!
En natuurlijk hoop ik ook voor jullie dat het een gezonde, gezellige en lieve merrie is en blijft!

Ik ben wel heel benieuwd eigenlijk hoe hoog ze nu echt is. Hebben jullie haar al eens opgemeten?
De verkoper zei dat ik er 's avonds zo op weg zou kunnen rijden! Dat viel dus een beetje tegen begrijp ik uit je verhaal?
Ach, beter een paardje waar nog niks mee gebeurt is dan eentje die verknald is, toch?

Heel veel succes en plezier met haar en ik ben erg benieuwd naar de foto's!!

Hou je me op de hoogte?

groetjes, Ellis

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 15:32

Goh wat een klein wereldje zeg,... Ben ook heel erg benieuwd of het diertje zo goed blijft bevallen, soms heb je heel erg veel geluk maar ook ik ben wat huiverig van de paardenmarkt. Maar nogmaals, ik hoop het beste voor Beau!