Wandeling met Pas aan de lange lijnen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Wandeling met Pas aan de lange lijnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-03 01:34

Vandaag sinds tijden weer naar buiten aan de lange lijnen.
De laatste keer was hij me er vandoor gegaan en heb ik het eigenlijk alleen nog maar af en toe in de wei gedaan. Maar nu is hij gewend aan het bit dus heb ik meer te vertellen over hem en maar weer eens de weg op.

Normaal loopt ie overal zo stoer voorbij, maar nu hij voorop moet vind hij toch nog een hele hoop eng!
We zijn door een bosje geweest, langs de weg, langs kinderen etc etc het was een hele goede oefening! (als hij straks onder het zadel is loopt er ook niemand meer langs hem)

Het ging heel goed, soms moest ik even langs hem lopen als hij erg druk werd naast de weg omdat het anders te gevaarlijk was maar het grootste gedeelte liep hij braaf door. Toen kwamen we bij een bak waar paarden les hadden, toen ging helemaal die staart en kop omhoog en hij ging 'piafferen' Cool En hinniken en snuiven enzo, wassie vergeten dat hij al ruim een jaar ruin is? Schijnheilig

Ik ben vandaag echt heerlijk met 'm bezig geweest, lekker de tijd genomen om te poetsen en hoeven in te vetten enzo, normaal wil ik die dingen zo snel mogelijk gedaan hebben zodat ik meteen kan beginnen.

En het is zo'n fijn paardje om mee te werken Lovers Hij doet alles graag (bv geheel vrijwillig over ene hindernis springen Clown ) en loopt altijd lekker door.


lekker boeiend bericht, maar ik wou het toch even kwijt Lachen

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 01:36

nou leuk dat het zo goed gaat met je paardje.hoop dat het ook zo blijf
veel suc-6 en plezier met je paardje

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 08:15

Leuk dat het zo goed gaat!!
En dat poeten en hoevenvetten hoort erbij,lekker de tijdervoor nemen..Haha!