Ik gooi het er maar even uit!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

Ik gooi het er maar even uit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 21:12

De laatste weken heb ik een goede band opgebouwd met Kalim, hij is slim, leergierig en lief en komt qua aandacht etc niets tekort.

Tuurljk vergelijk je je vorige paard met je nieuwe en hierbij kan ik alleen maar +punten opsommen voor wat betreft Kalim.

Toch mis ik mijn Ficje steeds meer...Het was zo'n grote kollos met een heel klein hartje. ..pffff even van mij afschrijven.


DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 21:33

sterkte hoor!!
ik weeet niet hoe je je moet voelen want ik heb het dus nog (gelukkig) niet mee gemaakt maar kan het me wel een beetje voorstellen!!

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 22:22

Dat je blij bent met een nieuw paard betekent niet dat je je vorige schat niet mag missen hoor, afscheid nemen is zwaar, maar het moeten missen doet steeds een beetje pijn. Op een gegeven moment kun je die pijn een beetje verdragen maar dat duurt vaak langer dan je zou willen! Sterkte hoor, en geniet maar van je nieuwe kanjer Ach gut

xxxxElvis my pridexxxx
*Profiel bijgewerkt*

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 00:26

Ik ga sowieso met bovenstaande mee.

Missen mag, is logisch, menselijk en ge zo maar door.

Wees daarin gewoon eerlijk naar jezelf toe, dan ben je het ook naar je nieuwe paard.
En je doet hem zekers niets tekort omdat je je oude paard nog mist.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

babli

Berichten: 2468
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 16:49

nog veel plezier met je nieuwe paardje als je een foto heb zou je die dan pleas naar me willen sturen groetjes mandy

Love the life you live!
Live the life you love!

Gigondas

Berichten: 109
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 10:57

Het paardje wat ik nu heb stond 2 maanden nadat mijn vorige paard weg was al in zijn stal. Een heleboel mensen zeiden dat ik niet van hem had gehouden maar dat deed ik wel en doe ik nog steeds!!!!! Het was mijn eerste echt eigen paard (alleen op papier niet dan).Als het goed is leeft hij nog steeds. In dit geval helaas. Er mankeerde van alles aan Hoefkatrol, artorse en z'n rug. Hij had beter maar wel ingeslapen kunnen worden daar had ik denk meer vrede mee gehad dan dat ik nu heb. De papier eigenaar heeft hem terug genomen en een ander voor hem gevonden die er nu mee rijdt. Dat ging van de 1 op de andere dag en met een hoop gezeik want alles lag aan mij. Maar ik had er verder niets over te zeggen. Toen ik hoorde dat ie afgekeurd was ben ik gaan zoeken en kijken naar andere paarden en toen kwam ik dit schatje tegen. Ik zat er nog geen 2 tellen op en toen was het klik dit is um. Dat is nu 3 jaar geleden en ik denk nog steeds bijna elke dag aan mijn vorige paardje en ik vergelijk ze ook regelmatig met elkaar. Denk dat ik onderbewust al een hele tijd bezig was met afscheid nemen en de draad weer op te pakken hij is in juni opgehaald. Dat is zo makkelijker dan wanneer je van de 1 op de andere dag geen paard meer hebt.

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 21:32

Kan me voorstellen dat je je vorige paardje mist ja, dat is logisch dat je hemn niet zomaar vergeet! Maar geniet lekker van je nieuwe paardje !

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers

Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-03 21:51

Dank voor het begrip.
Ik merk soms dat mijn omgeving het er moeilijk mee heeft als ik nog over Fic praat. Kan ik mij alles bij voorstellen..wat moet je zeggen?
Dat betekent echter niet dat hij uit mijn belevingswereld is verdwenen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, jitskenienke, Vagabondo en 58 bezoekers