Mijn nieuwe paardje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
daantje666

Berichten: 35
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Spijkenisse

Mijn nieuwe paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 21:11

Ongeveer een maandje geleden had ik een berichtje geplaatst over weideafrastering etc. i.v.m het houden van een hengst (en of het verstandig was om hem zo te laten)
Nou hij mag zo blijven hoor. Hij is harstikke lief! Schijnheilig
Verder ben ik wel nieuwsgierig naar jullie ervaringen met hengsten.
Ik ben nu regelmatig met hem aan het wandelen (er is nog nooit mee gereden) En dan lopen er allemaal van die fietsers: Kijk uit en houd hem wel goed vast, terwijl hij dan net een superlieve dag heeft ofzo (ziet hij er dan zo WILD uit?) Nee hoor en hij is ook niet zo groot, 1.40m maar en wel heel mooi.
Wel maakt hij zich heel druk om koeien en andere paarden natuurlijk (hinneken enzo) maar dat gaat ook steeds beter.

Nou als jullie je ervaringen willen delen, graag want dit is allemaal nieuw voor mij en misschien kan ik er wat van leren.

love rulez!!!!!


Leo

Berichten: 50037
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 21:21

Hoi!!

Heb je vorige topic gemist, wat is het voor paardje???

Ik heb niet veel ervaring met hengsten. Mijn eerste pony (shetlander) was als hengst heel erg wild, sprong over een hek van 1.30m en steigerde naar iedereen.... Moest ook vergrootte dosering narcose bij de castratie, voor hij helemaal rustig was....
Toch... veel weet ik er niet meer van... was 5 zie je... Schijnheilig

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 10:35

Ik heb ongeveer een half jaar een lusitanohengst gereden...incl. henstenkuren Schijnheilig In de omgang een leuk beest, maar met rijden af en toe een draakje >;)

Als je wat wilt weten, pb maar, alleen ga ik vanmiddag voor een weekje op vakantie

daantje666

Berichten: 35
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-03 12:00

Hai allemaal.

Ik weet niet wat voor ras hij is. Hij heeft geen papieren. Hij heeft de afgelopen 3 jaar welshjes gedekt.
Zelf is hij 1.40m hoog en vos (neigt naar koffievos) met witte manen en staart hij heeft verder 2 witte achterbenen en een blesje.
Weet 1 van jullie trouwens hoe je foto's in je profiel kunt plaatsen want nu heb ik alleen die kleine van mijn shet (die is ook echt tof, we hebben hem al 9 jaar)

love rulez!!!!!

warringsje

Berichten: 62
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Koksijde-België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 13:35

Hoi, ik heb enkele jaren met een fjordenhengst gereden en nu soms nog maar niet zo vaak! Om er voor de eerste keer mee in de piste rijden tussen al de andere fjordjes die hij dan vroeger nog gedekt had --> het was toch niet gemakelijk, maar als het een braaf hengstje is zal dat wel geen probleem zijn hé! Nu rijd ik nog met fjordjes en haflingers, maar niet meer zoveel met hengsten. Als je iets wil weten mag je het me altijd vragen hoor, wie weet kan ik je helpen

My kingdom for my horses


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _l_amanda_l_, Chantal_1978, josien_m_, Mark0919, Monique1963, Vagabondo en 39 bezoekers