ook terug van ponykamp!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

ook terug van ponykamp!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 21:37

Ik had ponykamp vanuit de ponyclub. Het was echt supertof.

Woensdag gingen we midgetgolven en 's nachts een boswandeling maken. Het was heel eng, want dat bos was van die mensen zelf en der konden geen andere mensen komen. Toch zagen we ineens een licht aan het einde van het pad. Toen sprong ineens een man uit de bosjes. Die hoorde wel bij ons. Het was de penningmeester van de ponyclub, maar het was echt schrikken!

Donderdag gingen we kano-en. Dat was echt leuk, want het begon ineens keihard te gieten. Dus wij gauw de kano's op de kant en toen op zijn kant gezet, zodat je eronder kon ze zitten. We waren alsnog helemaal doorweekt en het bleef maar gieten. We zochten een schuilplaats en we kwamen aan bij een huisje van de havenmeester. Daaronder had je wc'en douces net zoals op de camping. Wij allemaal schuilen daaronder en toen zagen we dat er een wasmachine stond en een droger. Dus wij hadden allemaal onze kleren uitgedaan en in die droger gedaan.
We wilden natuurlijk niet in ons ondergoed staan. Ik had een string aan en zo'n BH waar je doorheen kan kijken. Dus ik had een zwemvest aangedaan, zodat je dat niet kon zien, om mijn kont had ik een ander zwemvest gedaan, als een soort rok.
Toen duurde het nog 3 kwartier voordat de kleren droog waren. 's nachts werden we gedropt.

Vrijdag gingen we zwemmen en 's middags kregen we les van Irene van Gent. Dat ging allemaal heel erg goed. Om kwart over 8 hebben we de paarden weer naar huis gebracht en toen gingen we met zijn alle bbq-en. Het was echt een supertof kamp.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 22:02

klinkt leuk!!
en wel handig bedacht om je kleren in de droger te doen Lachen