Leontien (be) mest (ings) machine

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Leo
Hoofdmoderator

Leontien (be) mest (ings) machine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 15:15

Mn haf heeft er erg de gewoonte aan al haar mest op te sparen totdat ik in het weiland de drollen op ga ruimen. Dan staat ze eerst om me heen te draaien, neus tegen mn kont duwen, en emmers proberen om te trappen. Ben ik dan eindelijk klaar, gaat dat beest voor me staan, staart omhoog, en hup, daar liggen zo weer twee of drie hopen. Ik zweer het, ze spaart het gewoon op!!!! Haha!

Vandaag dus weer. Eerst had ik haar helemaal gepoetst, ingespoten, hoeven gevet en een vliegenmasker voor haar hoofd gehangen. We dachten aanvankelijk dat ze het niets zou vinden, maar ze stond gewoon demonstratief te GAPEN toen ik die riempjes aan haar halster maakte!! *LOL*

Toen ging ik met haar lopen, gooit ze haar hoofd in de nek, ál die sliertjes achter en over haar oren, was geen gezicht!!!! Haha! Haha! Haha!

Toen mest ruimen, kreeg ze het verdorie nog voor elkaar ook, een volle emmer om te duwen met haar neus Boos! Ik weer alles opruimen, geeft ze me toch een duw!!! Belande ik daar bijna in de waterbak!!! Haha! En zij staan hinniken en bokken van plezier. Ze lachte me gewoon uit, het kleine krengetje Lachen Haha!
En jawel hoor, alle drollen netjes opgeruimd, gaat daar die staart omhoog. Ik erheen lopen, emmer eronder......
Verdraait ze net haar kont, al die verse mest op de rand van de emmer en op mijn laarzen Misselijk gadverdamme, en stinken dat het deed!!!!!

Maarja, ik kan haar humor wel waarderen, daar is het een haffie voor
Ik ga overigens snel foto's van haar maken (oa met dat vliegenmasker, want dan is het net zo'n boerenknol Cheese! )

'It's the Unknown we fear when we look up on death and darkness, nothing more'
- Albus Dumbledore -
"And time is goes, it goes and it flows"

| [PP] [VOLG] Rock-it, rock my world. | [EJL-ITP] 2016 met Rock-it; vallen en opstaan (altijd weer doorgaan)

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 15:22

haha grappig! Wel irritant!

Leo
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-03 13:31

Nee hoor, irritant valt best mee Lachen Je kunt onwijs met haar lachen Haha!

'It's the Unknown we fear when we look up on death and darkness, nothing more'
- Albus Dumbledore -
"And time is goes, it goes and it flows"

| [PP] [VOLG] Rock-it, rock my world. | [EJL-ITP] 2016 met Rock-it; vallen en opstaan (altijd weer doorgaan)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie