Wizkid in de stal achtergelaten!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Wizkid in de stal achtergelaten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 16:28

Vandaag moest het ervan komen. B'elanna opgezadeld. Plank voor de stal gemaakt. Wizkid in de stal achtergelaten. Helemaal voorbereid op veel gehinnik, veel gespring, veel getankt.... Kortom een Drama verwacht.

En wat denk je?
Niets van dat alles. Wizkid (3 maanden oud) heeft voor de vorm een keer gehinnikt, en is daarna op zijn hooi aangevallen.

B'elanna heeft voor de vorm een keer wat gestampvoet en daarna ben ik gewoon gaan rijden. Het aparte was dat ik het idee heb dat B'elanna het eigenlijk wel heel erg fijn vond zo. Even zonder die pain in the ass, gewoon weer een keertje lekker aan het werk

Heel apart!


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:41

Lekker he, je merkt gewoon dat de merrie het heerlijk vindt, 'even alleen zijn' . had ik met Jurga ook.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 20:33

Hahaha! Volgens mij zijn die merries al lang blij dat ze een keertje van het gezeur af zijn Haha!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 20:50

paarden blijven je verbazen he af en toe *LOL*

Dag lieve mama...

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 10:15

Net mensen he. Hihihihi Kinders achter laten bij oma ofzo en lekker stappen. Zo denkt zij ook denk ik Tong uitsteken

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avelienvd, foxytoffee, ikkedus, lauralarissa, SemrushBot en 57 bezoekers