Wat is het toch ook een kanjer!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Odin

Wat is het toch ook een kanjer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 12:55

Vanochtend weer eens flink getraind met Odin. Mijn volgende wedstrijd, en de eerste keer L1, is eind september en ik wil hem dan het liefst lekker voor elkaar hebben zodat ik goed beslagen ten ijs kom dan...

Er waren in de binnenbak al 2 meiden aan het rijden, en zij hadden een radio aanstaan (Radio 538, lekker hard). Ze vroegen of ik wilde dat ze de muziek uitdeden, maar ik vond het wel lekker eigenlijk.

Het rijden ging helemaal toppie, Odin had er enorm zin in en liep te swingen op de maten van de muziek! Of ik nou een volte 10 meter reed, middengalop, wijken voor het been of middenstap, hij vond het allemaal prima!

Volgens mij moet ik altijd maar met muziek op gaan rijden! Knipoog

27-10-13: Weer eens wat rijfoto's: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1748038
Romanov (Rubin Royal x Ramino x Weltmeister [OLD]): M2 + 6 dressuur

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:17

Vind ik ook altijd heel fijn. Op de een of andere manier ben je dan lekker ontspannen aan het neuriƫn en gaat alles wel heel lekker. Ik baal ook altijd als ik in de bak kom en de radio staat nog niet aan....

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 14:11

Lekker rijden is dat he.
Ik ben ook altijd veel meer ontspannen met een lekker swingend muziekje op de achtergrond. Gevolg.... paard loopt ook gelijk een stuk lekkerder.
Conclusie: Vaker met een muziekje rijden, ideaal!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie