Hysterische ex-bijrijder!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Willekes
Berichten: 957
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 20:41

Ik sluit mij bij Drommels aan.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 20:43

Ik geloof dat hierboven stond dat de bijrijdster helemaal niet weet dat het op bokt staat.

Willekes
Berichten: 957
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 20:47

Ik denk dat je gelijk kan hebben Kayla. Ik hou mij verder buiten de discussie. Niet goed gelezen en ook niet het hele verhaal. Mijn fout.

Ann

Berichten: 13313
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 22:08

Citaat:
Al die oneerlijkheid die Merilyn geschreven heeft wordt haar te veel. Ze zegt dat ze geen zin heeft om hierop te kijken. Ze houdt niet van dit soort dingen


Ik denk dat Eldi wel degelijk verteld heeft wat er op Bokt staat. Het doet er verder ook niet toe, als ik in haar schoenen stond ging ik wel mijn kant van het verhaal op Bokt zetten.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 22:21

miek schreef:
Ken jij haar bijrijderster zo goed dat je kan oordelen over haar? Als ik het verhaal van de vriendin (Eldi) van de bijrijdster lees gaat het hier allang niet meer om het paard, maar om de vriendschap die er geweest zou zijn of heb ik het mis?>?


Ik geef toch geen oordeel? Ik zeg alleen maar dat Eldi het ook allemaal van de bijrijdster gehoord heeft, dus dat het ook een eenzijdig verhaal is. Ietsje beter lezen Knipoog

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 22:24

En daarnaast weet ik dat Merilyn haar bijrijdster helemaal niet probeert af te vallen hier, maar puur wilde weten of ze zelf nou onredelijk was of niet. En of je het nou aan mensen in je omgeving vraagt of hier, dat maakt dan toch niet uit?

Waarschijnlijk zou ik het ook gedaan hebben. Op deze manier kan je namelijk ook reacties peilen of je juist gereageerd hebt of niet en dat lijkt me in zo'n situatie toch best heel prettig.

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 00:20

Dit slaat toch nergens op dat ze zo reageerd, ze mocht op je paard rijden enz. enz. en omdat jij het paard wilt verkopen gaat ze zo doen.
Succes verder.

miek
Berichten: 8
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 08:17

Het is jammer dat Eldi niet aan de bijrijdster wil vertellen dat dit hierop staat, dan zou ze inderdaad kunnen reageren. Zou nl wel fijn zijn als je beide kanten van het verhaal kent. Iedereen kan nu wel zijn mening geven, maar waar 2 vechten, zullen ook wel een klein beetje 2 schuld hebben of zie ik dat verkeerd? Ik adviseer Merilyn om naar haar bijrijdster toe te gaan en haar duidelijk te maken hoe je erover denkt. Misschien lost dat iets op. Want ik las dat je zo'n vriendin liever kwijt dan rijk was, maar in je verhaal en reactie's merk ik op dat je het wel erg vindt. Eldi voor jou een tip van de week: probeer toch nog eens of je vriendin op bokt.nl wil kijken.

SinelliB

Berichten: 150
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 08:54

Mayo schreef:
En daarnaast weet ik dat Merilyn haar bijrijdster helemaal niet probeert af te vallen hier, maar puur wilde weten of ze zelf nou onredelijk was of niet. En of je het nou aan mensen in je omgeving vraagt of hier, dat maakt dan toch niet uit?

Waarschijnlijk zou ik het ook gedaan hebben. Op deze manier kan je namelijk ook reacties peilen of je juist gereageerd hebt of niet en dat lijkt me in zo'n situatie toch best heel prettig.


Hier sluit ik mij volledig bij aan, ik heb nergens gelezen dat Merilyn haar bijrijdster zwart maakt, ze vraagt alleen of het stank voor dank is of dat ze het anders op moet vatten...

Het is soms wel even fijn om van andere mensen te horen dat je het anders op moet vatten zodat de boosheid wat minder wordt en je weer in alle redelijkheid over de situatie kunt nadenken

Wammes
Berichten: 13
Geregistreerd: 27-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 09:02

nou nou dit is wel een flinke discussie geworden, ik hop dat de bijrijster van El roy haar verhaal ook op bokt wil neer zetten, ben benieuwd!

Eldi
Berichten: 6
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 09:15

Nou ik las in de vorige stukjes van Eldi dat ze het niet eens weet en dat ze anders uit haar dak gaat. Ze houdt ook niet van dit soort sites. Het zal dus wel niet. Misschien kan je Eldi vragen of je haar telefoonnummer kan krijgen als je zo benieuwd bent.

Eldi
Berichten: 6
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 09:16

Vorige was geintje!!!!!!!!! Ik geef haar nummer niet. Misschien dat ik toch nog eens probeer haar over te halen. Ik stop ermee op bokt. Succes allemaal

miek
Berichten: 8
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 09:19

Tjonge, jonge, wat een gedoe allemaal. Dit wordt wel heel diepgaand.
En Eldi doe je best want ik ben ook benieuwd naar het verhaal van de bijrijdster. Clown

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 10:13

Ik denk dat veel paardeneigenaars vergeten dat bijrijders ook gevoelens hebben en dat ze net zo veel of soms zelf meer om jouw paard kunnen geven dan jijzelf. ik zeg nu niet dat dat bij jouw het geval is he want dat weet ik niet. Maar ik heb het van dichtbij meegemaakt. Bijrijders die enorm om een paard gaven en de eigenaar die zelden kwam en dan zijn de eigenaars verwonderd dat die bijrijders verdriet hebben als het beest verkocht word. hoe meer je met het paard mag hoe meer het gaat aanvoelen als je eigen paard. sommige mensen kunnen eigen paarden makkelijk verkopen andere hebben het er heel erg moeilijk mee. Maar ik hoop voor jouw da ze snel bijdraaid.

miek
Berichten: 8
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 10:38

Ik ben het helemaal met je eens. Er stond ook dat ze hem niet kon houden voor haar bijrijdster, dus denk ik dat ze er zelf niet zo veel mee deed.

miek
Berichten: 8
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 10:38

Bovendien stond er in een stukje van Eldi dat het daar niet meer om ging

SinelliB

Berichten: 150
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 11:13

Hallo, weten jullie wat een paard per maand kost? Natuurlijk heeft die bijrijdster ook gevoelens maar als je je paard verkoopt hoeft dat toch niet te betekenen dat je zelf geen gevoelens hebt?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 11:15

Mensen, laat dit soort persoonlijke dingen/vetes aub BUITEN Bokt. Hier wordt niemand blij van >;)