Daar kan je alleen maar vrolijk van worden..:D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Daar kan je alleen maar vrolijk van worden..:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 10:23

Mijn vriendin (Pasja) en ik moeten deze vakantie op 2 pony's pasen van een vriendin van mij (MyBonfire). Pasja en Bonny (Bonfire). Pasja stond vroeger op de manege en heft daar heel lang gestaan. Dus wat er nog over van haar was was een hoopje haar met botten er in. Ze was echt niks meer.
Toen de nieuwe eigenaren in de manege kwamen verkochten ze alle oude pony's die niks meer waren. Dus Pasja stond te koop. Toen ik dat samen met Richelle tegen mijn vriendin zei, gingen ze na er een nachtje over geslapen te hebben naar de manege. Het stond toen al vast dat ze een pony er bij wilden voor het zusje van Sanne en als gezelschap voor haar pony. Toen ze op de manege kwamen bleek dus dat er meer pony's te koop stonden. Silverboy stond ook te koop maar ZLieke wou persee Pasja dus Pasja werd het.

Pasja werd helemaal vet gemest want haar flanken waren helemaal ingevallen en ze was razendsnel geworden. Als je in het bos was en je wilde draven dan peerde zij erin galop tussen uit. Dus wij hadden aan een vriendin gevraagt of ze foto's wilde komen maken met haar digi. Dus dat gebeurde. Voor de foto's zie mijn profiel. Hun vonden oook dat Pasja veel vooruit was gegaan. Maar de instructeur vond, nadat we de foto's hadden laten zien, haar er niet beter op geworden. Dus ons een reden te meer om een keer met Pasja naar de manege te gaan.

En dat gebeurde gister. Na een *****eind gereden te hebben door Brandevoort heen en om ons heen te moeten kiken of e r geen polietie aan kwam (je mag niet met een paard in de bebouwde kom komen) waren we er eindelijk. Dus wij voor opde parkeerplaats wachten en ik snel naar binnen om te kijken waar Roel (instructeur( te halen. Hij kwam naar buiten en viel bijna van zijn stokje af. Hij liep o haar heen en aaide een keer over der kont en over haar neus en zei tegen ons. Zo die ziet er goed uit beter als ik had verwacht Haha!:D:D. Richelle en ik helemaal blij. Hij vroeg of we even op de plaats kwamen. Dus wuh door de poort en liepen we langs de wei. Alle paardjes kijken. En Pasja (snel stappend:D) rondkijken en heel hard ademen. Volgens mijherkende ze het nog wel. Op de plaats stonden de tenten van eht ponykamp waar zae bezig waren met elkaar aan het inpakken in kranten Verward Maar meer dan de he;ft stormde op Pasja af toen ze haar zagen. Allemaal vcan IS dat PAsja?, Wat zit ze er goed uit. En van hoe oud is ze nu, Waar staat ze, En uit iedere mond: Mag ik er eens op?
We konden alleen nog maar glunderen. Maar we werden nog blijer van de complimentjes van Hans de manegeeigenaar.Haha!:D
We liepen ook nog een keer door de stallen heen om te kijken of ze pony's herkende. Eerst langs Zwartje die dacht: ehj ken ik jouw niet? Wij liepen weer verder. Toen langs Vosje waar ze altijd langs stond. Vosje helemaal de nek strekken en oren naar voren en snuiven. En zo ok Silverboy en Lady en Holly ook. Echt een mooi gezicht. We kwamen nog een keer langs Zwartje en je zag haar denken. Ja ik ken jouw echt ....

Het was echt zo leuk!!! Haha!:D:D Toen we terug reden konden we eht alleen maar er over hebben hoe geweldig Pasja wel niet was!!
Maar dat is ze ook gewoon een Superpony met een gouden hart. Lovers

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 11:30

Is dat Good Old Pasja van de Nieuwe Ark?
Was altijd een heel lief ponytje om in de les te hebben.
Fijn dat 'ie het nu zo goed heeft!!!

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 11:59

Fijn om te horen dat het zo goed gaat met Pasja, zal Iris ook wel blij mee zijn want die was vroeger ook heel erg gek van haar.

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 19:10

Ja het is Good Old Pasja.
Maar ze ziet er neit meer oud uit en voelt zich zo ook niet meer denkik Cool

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

Pasja

Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 23:04

Jaa was echt helemaal geweldig! ( ik was de ruiter die erop zat )
En wat helemaal leuk was dat ze net na een uur op de manege hebben gestaan en alle aandacht gekregen wouden we gaan dus opeens gaat pasja met der achterbenen naar achteren en een grote plas boodschap achter gelaten... ( als herinering voor de manege Knipoog )
Het is echt leuk om Pasja zo te zien hoe ze is opgebloeit in de open natuur... we stapten toen we op de manege kwamen het terein op en ik zei tegen roel van... ze stapt snel he? hij zo ja ze stapt echt vlot!
Meike en ik waren weer helemaal blij van binnen... iedereen van Is dat Pasja? Verward en sommige herkende der nog wel maar dan zeiden ze echt dat ze het nu goed heeft en dat ze er mooi uit ziet + dat ze lekker een bolletje is... Haha!
Pasja vond het ook wel interesant al die aandacht en het avontuur! als we een paar foto's hebben dan zetten we ze er wel ff op! *LOL*
Ik ben echt heel blij dat we het gedaan hebben...
Trouwens meike en ik hadden 's middags Pasja ook nog gewassen dus was ze nog Extra schoon en lekker zacht + een lekker geurtje der voetjes waren spierwit en der manen ook haar vachtje was ook weer mooi!
Wat hebben we toch veel te vertellen tegen Sanne en Lieke he Meike??
Ik ben echt blij dat we het gedaan hebben! *LOL*

Shanti Kusje

Moreno Kusje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: StonedRomy, Vagabondo en 103 bezoekers