Vet gave week gehad!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-01 12:42

Ik vertelde vorige week al dat ik op ponykamp zou gaan, nou het was helemaal te gek!
Zondag gingen we om 9 uur weg, vanwege de drukte. Iowa ging in een hele mooie vrachtwagen, van mijn springinstructeur. Dus ze stond erg behagelijk! Cool We waren er zo in Grolloo. En het was heel er mooi weer, heet zelfs. We gingen eerst de spullen uit de vrachtwagen halen en Iowa kon gelukkig op de wagen blijven staan, totdat we gingen rijden. Haha! Dan bleef ze lekker rustig.
Daarna gingen we rijden, een stapritje. Iowa leefde gelijk op! Ze was ontzettend braaf, maar ook erg pittig! Ze was zo blij dat ze met al die paarden weg mocht en lekker in het bos kon scheuren.
Ennnn.. ze kon 's nachts met een heel koppel in het land. De volgende dagen werden de ritten veel langer, 4uur meestal. Ze was onzettend blij, zo blij had ik haar echt nog nooit gezien.
Ik kon haar zelfs af en toe niet houden, ze was dan zo mans en vol kracht om hard te willen... jeetje! Maar echt hoor.. ze deed niks verkeerd en vond alles prachtig. Ze is mooi afgevallen, ookal stond ze 's nachts op het land.
Ze had niet echt last van heimwee naar Xantippe, want er waren zoveel leuke ruintjes en merrietjes! Lovers
We hadden alleen Donderdagnacht verschrikkelijke onweer! Verdrietig En daar ben ik zo bang voor! En het was echt vreselijk t weer. Het sloeg 2 X in, in de omgeving. Gelukkig stonden de paarden goed en was er niks aan de hand. Maar je hebt toch wel even de zenuwen.
Vrijdag zijn we weer naar huis gegaan, na een fantastische week rijden en lol. Maar vooral was ik blij dat Iowa haar vakantie zo goed is bevallen!
Veel groetjes,
Linda