WAAAA!!! Licor schuurt!!!! Wat nu????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 22:25

Bij het paard wat ik nu verzorg wordt er azijn op de plekken gesmeerd en dat werkt ook heel goed!

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 23:43

Karina schreef:
Alleen tijdens het rijden doe ik de achterste pluk bij de schoft in een vlecht naar voren zodat het niet klem komt te zitten tussen het zadel en in je teugels enzo.

Alleen kun je dat blíjven doen; elke beetje helling, omhoog of omlaag, zit de hel vlecht er weer onder. Zucht.... Laat het nu lekker zitten en trek af en toe de pluk er gewoon weer zachtjes onderuit.

Een uur per dag is niet veel. Meer dan niet en dat afstappen op straat in de nieuwe omgeving zal hem wel even bezighouden.
Mijn jonge hengst is trouwens nauwelijks bij de les te houden aan de longe; die is met 10 minuutje volledig verveeld. Maakt niet uit hoe interessant of moeilijk je het pobeert te maken.
De merrie die we nu net onder het zadel maken is echter nóg erger; daar moeten we zelfs het land mee af, want dat heeft ze nu aan alle kanten wel gezien. Ze wil best éven wat oefeningen herhalen en een nieuwe voor me 'opvoeren', maar dan gaan we echt een stukje uit Haha!