Zenuwachtig...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-01 17:57

Zaterdag heb ik een dressuurwedstrijd. Nou is dat niet zo bijzonder, maar ik moet in de L starten. Ik weet dat Muus het kan, dat ik het kan en dat we het als team kunnen, maar toch ben ik bang dat alles verkeerd gaat. Het is nog maar onze zesde wedstrijd... hellepie! Het zal ook wel lukken, maar toch...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 18:01

En wat als het mis gaat? DAt is toch niet zo erg? Je leven hangt er toch niet vanaf hoop ik? En als je bang bent om 'n modderfiguur te slaan... Nou, dat maakt toch ook niet uit? Je hebt niets te verliezen toch? Het is toch voor de LOL?

Laui

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 18:07

Ik ken dat gevoel, nadat ik verhuisd was en opeens op een nieuwe manege mee deed. Ik dacht dat iedereen zat te kijken wat ik daar deed en daardoor ging het juist helemaal niet. De tweede keer dat ik mee deed ging het halverwege nog de mist in en de derde keer dacht ik: ik zal ze eens effe laten zien dat ik dus wel kan rijden en dat Pablo geweldig is! En toen werd ik derde met 167. Dat werkte dus beter. Ik hoop dat ik binnenkort ook weer officieel kan gaan starten maar ik heb nu nog geen vervoer.
Maarre Kitty: succes en laat ze een poepie ruiken daar!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 18:59

He katrien wat een leuk Icontje past zeer goed op bokt. hi hihi

Gr Pris

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 19:01

ach joh je doet het vast perfect anders was je ook niet zo snel de B uit ik was al dood voor m'n eerste B wedstrijd en naar 3 wedstridjen moest ik m'n 4de in de L aaaarggg ik riep dat ik niet wou etc. maar uiteindelijk toch geprobeerd en ja hoor en 1ste en 2 wp.
nu zijn we weer 7 wedstrijden verder en m'n volgende 11de wedstrijd met Lot dus wordt alweer M1 en ik ben weer zo zenuwachtig als voor de B en de L.
ach het gaat om de Lol en dat heb je toch met zo'n leuk paard??

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 22:13

Hey Kitty, die zenuwen horen erbij! Ik heb het ook iedere keer weer als ik in een nieuwe klasse moet starten. 2 weken geleden bv. startte ik voor het eerst M2, nou het huilen stond me nader dan het lachen. En in de auto stug tegen mezelf blijven vertellen dat wedstrijden rijden zo leuk is Lachen.... Gelukkig hielp Fitz me keurig door de zenuwen heen en werden we 1e met 160 punten, en dan zijn de zenuwen ook meteen weer over. Volgens mij moet je ook wel een beetje wedstrijdspanning hebben om goed te kunnen presteren, want in totale ontspanning op je paard zitten leidt tot concentratieverlies.