zucht...gezakt...maar ook goed nieuws

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-01 18:50

voor mijn praktijkexamen (autorijden) Huilen . Ik had een hele stomme fout gemaakt: ik reed bijna door rood, en die examinator greep tegelijk met mij in Frusty . Volgende keer beter Koe .

Maar ik heb weer wel heeel goed nieuws w.b.t de paarden.
Sommigen ( die het gelezen hebben ) weten dat ik op zoek ben naar een Arabisch Volbloed veulentje met Poolse bloedlijnen..en ik was geïnteresseerd in Moloko (zie mijn profiel). Nou, die gaat niet meer door. Ik mag een veulen fokken uit de moeder van Avalon ( dus Perestrojka HT, tevens eigenares van Avalon...), dus ik ga op zoek naar een goede Poolse hengst Lovers . En ik heb de mogelijkheid om een hele goede merrie Kwijl te kopen ( Europejka HT; van Ernal, ook een Poolse Arabier ) samen met Arabon Arabians ! Ben gewoon superblij Lachen Party!! , alleen moet ik de prijs nog binnen krijgen...dus hopen dat ze niet te duur is *LOL*

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 21:58

vreselijk die praktijkexamens... Frusty Ik moet ook mijn lessen weer oppakken en examen vraag, maar als ik alleen al aan dat examen denk...brrrr...alvast succes voor een volgende keer!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 07:48

Ja, succes de volgende keer!!! Gaaf dat je een veulentje kunt fokken uit die merrie! Nu idd nog een hengst. Mooie foto's stonden er op plaatjesforum!!! moeilijk kiezen uit zo'n groot aanbod goede hengsten. We horen het nog wel van je wat het word en of je de merrie kunt kopen.Ilona

avalon lover

Berichten: 77
Geregistreerd: 21-07-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 14:47

Maakt niet uit hoor, Wing!!
Je bent wel een Koe hoor!!!

XXX Kajan

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-01 21:08

Hoi,

Zucht..stomme fouten had ik gemaakt, ikke ben idd een Koe . Over 1,5 maand weer afrijden Scheve mond\