Spierpijhijjjjjjjn

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Spierpijhijjjjjjjn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 21:56

Ja jeetje, Pien en ik hadden vandaag onze tweede les, nou en dat hebben we geweten ook.

Ik heb spierpijn op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat ik er spieren had zitten, maar nu voel ik ze wel.

Het ging heel goed, we hebben de nodige overgangen succesvol gemaakt op beide teugelas, want Pien loopt liever alleen op de linkerteugel en als we dan toch op de rechterteugel zitten, probeert ze koste wat kost, weer zelf van hand te veranderen, de donder!

We hebben ze ook vaak aan de teugel gekregen, in het ebgin ging het niet zo soepel maar toen we het aan het einde v/d les weer vroegen deed ze het bijna vanzelf OK dan! .

Uiteindelijk is Jo er nog even opgeweest om te laten zien hoe Pien r uit ziet als ze aan de teugel loopt, want ik hoor wel steeds dat ze er dan mooi uitziet maar dan wil ik het graag toch ook even zelf zien, en ja hoor plaatje Cheese! is het!

Volgende week hebben we weer les, heb nu zo iets van even flink doorzetten en intensief goed lessen en daar hebben we dan allebei profijt van en voel ik me misschien over een tijdje ook wat zekerder als ik weer een poging met r ga wagen om naar buiten te gaan *LOL* .

Ubie (Brusvein) Haakon (Hisco) en Indigo (Ismo) onze 3 Fjorden musketiers!!!
http://www.bokt.nl/markt/ad/17225/rober ... o-boek-pre


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 00:37

aah vervelend he spierpijn! maar gelukkih was de les wel erg goed gegaan dus je hebt wel een goede herinnereing aan de sierpijn *LOL*

Dag lieve mama...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vlindy en 47 bezoekers