zwaar irritant

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

zwaar irritant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 12:07

ging gisteravond lekker vrijrijden in de bak alle deuren stonden open dus ik dacht lekker een uurtje dressuren...nou fout meneer wilde niet langs de openstaande deuren want daar stond een rood en groen frame en dat stak er een klein beetje bovenuit!!

hij was aan het klieren hij heeft me echt wreedaardig in de maling genomen, het lukte na een tijdje wel steeds beter alleen toen gingen ze iets met de trailers aan de achterkant doen..enge geluiden en de sproeiers vd buitenbak stonden aan en die maken ook verschrikkelijke herrie(NOT) na 25 minuten vechten had ik zoiets van nou hier heb ik geen zin meer in ben ik in de binnenbak gaan rijden en toen reed ik heerlijk!!!

hij was lekker los van al het gespring etc maar de volgende x geef ik het niet op na 25 minuten(hoop dat er geen volgende x komt want in principe heeft tie dit nooit hij was gewoon in een hele vervelende bui)

daarna in de wei en toen ik hem eruit wilde halen kwam die toch lief op me af om me een knuffel te geven is dan wel weer lief he!!

kan niet zo lang boos om hem blijven hoor!!!