Zo moeder zo dochter

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Belker

Berichten: 15256
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Zo moeder zo dochter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 06:33

Gisteren na 2 dagen niets doen weer eens op Gwenn gekropen. Ik had de opmerkingen van Tyrza nog in mijn hoofd zitten en ging daar fijn mee verder werken.

Nou dat fijn mee verder werken lukte niet want mevrouw was het niet eens met dit werk na 2 dagen rust. Het enige wat ik vroeg was tempocontrole, oftewel niet in haar tempo lopen maar in het door mij bepaalde tempo. In stap was dit niet echt een probleem. In draf daarentegen wel. Mevrouw werd boos op me en ging alleen nog maar tegen werken. Ja dat brave ponytje uit de clinic zette nu haar kop erop en wilde niks meer doen behalve hard door de bak draven. Ik kreeg een beetje een flash back gevoel want dit soort dingen maakte ik ook mee met mama Salsa. Dezelfde manier van boos worden. Dezelfde trucjes om onder het werk uit te komen. Erg grappig omdat terug te zien in Gwenn.


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 06:46

Zo dus Gwennie gaat haar koppie de andere kant opsteken *LOL* Hahaha, grappig, had het wel willen zien, volgens mij krijg je nog wel wat met dit dametje te stellen Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: esje01, Googlebot, Vagabondo en 41 bezoekers