dood paard gezien

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Duhelo

Berichten: 28538
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 14:58

Quirinake,ik heb een vraagje voor jou,met dat ik zie dat je in belgie woont, in welke manege rijd jij?het is toch niet de mandelhoeve?gewoon om te weten,het is maar dat ik daar een periode heb gereden en dat ik regelmatig op een paard reed dat casper heette.
greetz dutske

Klaaske

Berichten: 119
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: Ternaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 14:59

Ik heb alles even vluchtig doorgelezen en bij ons gaat het heel anders.
Als er een dood paard in een wei ligt loopt hij niet meer weg dus de dierenambulance bellen is het laatste wat ik zou doen.
Sowieso bel je nooit eerst de dierenambulance maar kun je beter de eigenaar van het paard zoeken.
Als het paard dood is hoef je sowieso niks te doen want hij is toch al dood. De eigenaar van het paard zoeken is handiger en degene die bij de wei in de buurt woont weet vast wel van wie het paard is.

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 16:56

Klaaske kun jij mij misschien een tip geven hoe ik een eigenaar op spoor van een paard die ik zie in een weiland naast de snel weg?
Dan heb ik al een apparaat nodig waar je de chip mee kunt aflezen.
Het zijn huur weilandjes.
Het is dus niet zo dat er een boerderij staat ofzo.

Ik ben heel erg nieuwschierig hoe jij dit op gelost zou hebben.
Kun je mij dit uit leggen?

groetjes Diana

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 23:35

Riëtte schreef:
Eem brand is natuurlijk eenheel ander verhaal als een dood paard van het land sjouwen/afdekken of wat dan ook. Lijkt mij....


Riëtte, wat ik probeer uit te leggen... is dat men niet alles over één kam moet scheren... >;)

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 23:44

odje schreef:
....toen we terug reden zagen we een trailer op het land staan en 5 mannen. het paard was onder tussen weg...


Ik vraag mij af, waarom heb je die mannen niet benaderd en gevraagd hoe het is gegaan met het paard..
Als je dat wel had gedaan, dan had je nu niet steeds lopen gissen van hoe of wat.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 13:51

[quote="Gracy]Riëtte, wat ik probeer uit te leggen... is dat men niet alles over één kam moet scheren... >;)[/quote]

Dat snap ik, maar je haalt nu wel 2 heel verschillende dingen aan. 2 heel verschillende situaties waarop verschillend gerageert (kan) worden....

Ik zeg toch ook niets van de Dambu?

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 16:13

Ik loop niet te gissen van hoe of wat.
Ik weet zelf ook wel dat dat paard dood was.
Ik vind het alleen vervelend dat de dieren ambulance niet eerlijk tegen mij is geweest.
Ik voel me niet serieus genomen door hun.
Die trailer was niet van de dieren ambulance want op het moment dat we die trailer zagen staan belde ik de dieren ambulace op.