Ook brave Amber kan de rodeo doen.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Ook brave Amber kan de rodeo doen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-03 17:37

Zoals sommige weten zijn we(ik en YouKnowWho alias Denies) amber rustig aan het in rijden.
Nou gaat dat al vanaf dag 1 goed.Oke ze heeft een keer een bokje gegeven nadat Denies haar een tikje gaf met de zweep maar voor de rest heeft ze zich aardig gedragen.
Nou vonden ik en Denies het wel een goed idee om eens zo op te stappen zonder dat ze eerst gelongeerd werd.Dat ging ook goed totdat mevrouw het niet eens was met Denies.Waarom niet??Nou ze moest draven en de eerste passen gingen goed maar op eens vond ze het niet leuk en gaf een bok met gebogen rug en een trap na naar denies haar been en ging er vandoor in galop(kon haar wel houden hoor).Ze vond het dus echt niet leuk.Wij verder gaan en niks aan de hand.Ik zelf dacht dat het kwam omdat we gelijk aan haar moeilijke kant waren begonnen maar later bleek dus dat het niet zo was.
Na een paar passen Amber op haar"goede"kant gezet en lopen maar.Denies weer draven wat goed ging totdat we een halve cirkel verder waren.
Ineens vanuit de draf begint Amber te bokken(met oren naar voren) en na 2/3 bokken kwam ze toch omhoog met haar voorbenen.Echt wel 70/80cm van de grond af.Ik geef een ruk aan die longe en mevrouw land netjes op de grond en staat me aan te kijken als of ze wilt zeggen"het ging toch goed ik deed het toch niet verkeerd?? Schijnheilig "
Ik in een deuk(ja kon gewoon niet stoppen met lachen,Denies later ook niet hoor) en Denies overdondert want die lieve rustige amber doet dat toch niet?? Verward Dus wel Denies Haha! Daar na was het afgelopen met het speel uurtje(wat Amber wel met ons eens was) en deed zij netjes haar best voor Denies.
Ze heeft zelfs nog los door de bak gestapt en dat ging onwijs goed en was de rust zelve weer.
Echt een koeie actie was dat van haar en hoop dat het woensdag niet zo gaat want dan gaat Denies er weer gelijk op.Duimen jullie mee voor Denies??

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 20:11

IK duim dat Denies haar pootjes niet gaat breken Haha!

Tsja....altijd vol verrassingen he...gek beest....

Zou zowat woensdag met fototoestel klaar gaan staan...maar zou ik zo gemeen zijn? Extreme duivel gheghe ja eigenlijk wel ja Schijnheilig

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-03 20:13

Je bent welkom hoor ze gaat er rond half 7 op.Maar we weten wel dat jij zo bent hoor.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 20:14

loontje schreef:
Je bent welkom hoor ze gaat er rond half 7 op.Maar we weten wel dat jij zo bent hoor.
]

Hey jullie hebben ook heel smakelijk gelachen om mijn rotval *au...zielig* Haha!

Maar dat ga ik dnek helaas niet redden met alles....als mijn verzorgmeisje terug is maar weer eens.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 09:19

Hihihi ja was een geinige actie he van Amber? Dat koppie er dan ook bij.... ennuh Iloon, als jij ooit een zand gaat bijten dan ga ik nog harder lachen (want zover ben ik nog niet gekomen hihihi)

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 13:01

Heej Sil, zal ik woensdag de honeurs waarnemen? Heb net uitbreiding van mn geheugen gehaald en kan nu ruim 800 plaatjes volschieten.... hihihii
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 17:26

Vippie schreef:
Heej Sil, zal ik woensdag de honeurs waarnemen? Heb net uitbreiding van mn geheugen gehaald en kan nu ruim 800 plaatjes volschieten.... hihihii
Viv


YESSSS prima idee, jij stuurt ze wel stiekum door naar me he Haha! Knipoog

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, GrapeshotBot en 9 bezoekers