kur gehad!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

haike

kur gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 17:00

Zoals sommige al wisten had ik gisteren onderlinge kur wedstrijd. Ik zou deze meerijden met Oki, de pony waar ik nu 3 weken op rijd en nog niks kent. Mocht losrijden in de ring, voor de eerste keer met hekjes en letters (!) gereden!. Veel pony's en paarden vonden de muziek en vooral de boxen erg eng, terwijl Oki gewoon braaf doorliep. Was erg trots, omdat oki en ik de enige B-combinatie waren en WEL langs de muziek kwamen, de rest reed L2, M2 en Z1. De kur zelf ging ook wel goed, heel braaf en luisterde goed.
Veel mensen zeiden later dat ik in verhouding tot de rest en de tijd dat ik pas aan het rijden was met deze pony het beste reed van iedereen Haha! . Ook waren er veel mensen die het knap vonden dat ik het aandurfde, ik reed echt niet voorschut.
Ben erg blij, mijn punten waren redelijk ( 7 voor links en rechtsomkeert, de rest 6en, en een 3 voor halsstrekken) en was natuurlijk 1ste van de 1. Maar goed voor de ontwikkeling, weer wat ervaring.

Heb trouwens nog foto's krijg ze alleen niet op bokt. Iemand helpen?

ippolata

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 22:01

gefeliciteerd, mar ik kan je niet helpen met foto's neer zetten ben er zelf ook niet zo goed in

haike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-03 16:09

haike schreef:
Heb trouwens nog foto's krijg ze alleen niet op bokt. Iemand helpen?

Het is gedeeltelijk gelukt. Hier is er alvast 1.

Afbeelding

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 16:35

Ow, mooi Lachen!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie