Heerlijk gereden...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-01 09:21

Gisteravond was het nog wat benauwd en waren er laat nog dazen actief. Maar nadat ik mijn paard goed had behandeld tegen de dazen besloot ik toch maar in de buitenbak te gaan rijden.
(Ik heb mijn paard nu al zo'n maand of negen en heb eigenlijk helemaal weer vooraf aan met hem moeten beginnen. Afgebogen lopen was erg moeilijk voor hem. Laat staan afgebogen en in stelling lopen. In stap gaat het nu prima dat lukt hem wel en maakt hem ook niet uit hoe lang, maar draf is een ander verhaal en dan natuurlijk de galop ook)
Na hem wat los te hebben gereden en veel wendingen gereden, voelde hij heel goed aan. En toen ik aandraafde liep hij met de zelfde buiging door, ik genoot helemaal dit had hij nog nooit gedaan...
Ik heb hem toen ook voltes laten maken en door een S van hand laten veranderen en bij bleef afgebogen en als hij eventjes weg was kreeg ik hem zo weer terug. Ik heb hem helemaal de hemel in geprezen en ik merkte dat hij het wel aangenaam vond (alsof hij heel trots was op zichzelf)
Mijn dag kon niet meer stuk, ik was zo Party!! blij Party!! dat we het eindelijk voor elkaar gekregen hebben. Ik kon hem wel zoenen Lovers . Al doet hij het nu misschien een paar dagen niet, ik weet nu dat het kan en dat we er wel komen met z'n tweetjes, ons geduld met elkaar wordt gebeloond...

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 17:08

Mijn paard komt heel moeilijk naar beneden met haar hoofd. Daarom moet ik meestal wel 20 minuten lekker losrijden en dan komt ze wel een beetje. En steeds meer. In het begin was het echt een uur voordat ze loskomt. Maar die tijd wordt steeds korter en het gaat steeds beter!

Leuk trouwens dat je zo lekker gereden hebt.