Voor het eerst door de nieuwe tunnel

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

IlsjePilsje

Voor het eerst door de nieuwe tunnel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-03 20:59

Bij de paarden zijn ze heel druk bezig met het kruispunt. Het is al een paar weekenden afgesloten geweest en we kunnen nu al 3 weken niet meer oversteken, wat betekend dat we met buitenrijden maar 1 kant op kunnen. En deze kant is ook echt Lars zijn favoriet

Vroeger moesten we oversteken via de stoplichten, maar nu hebben ze een tunnel gemaakt. In het begin was ik er nogal sceptisch over, zeker omdat hij heel lang zou worden en ik het niet zo op tunneltjes heb.
Vandaag kon je voor het eerst echt door de tunnel. Er staan nog wel allemaal dingen in de tunnel, maar het pad is vrij.

Na 3 weken gedwongen longeren en rijden in de bak, begon het toch al weer te kriebelen. Er waren wat stalgenootjes al met hun paard aan de hand door de tunnel geweest en toen wilde ik toch ook wel. Eindelijk weer eens een ander ritje maken!

Lars vond de tunnel wel even vreemd, opeens moet je onder de weg door, daar waar je al 9 jaar overheen loopt...maar hij was heel erg braaf.
Op de heenweg toch aan de hand met hem er doorheen gelopen, want alle bouwmaterialen die er stonden waren toch wel een beetje eng.

Op de terugweg had ik geen zin meer om af te stappen en ben ik er doorheen gereden. Hij was superbraaf en vond niets meer eng.

Ik kan er goed doorheen, hoef niet te bukken, maar ik ben benieuwd of mijn nichtje (vele malen langer dan mijn persoontje) met haar paard (Lars naast haar paard = goh wat een leuk veulentje) er normaal doorheen kan, zonder haar hoofd te stoten Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie