nog maar een weekje

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-01 10:00

Dan heb ik weer wedstrijd. En natuurlijk is *** nu in een mega hete bui. Leuk hoor! Aanspringen vanuit stap: dan maakt je zo'n gigantische sprong. En galop: verzamelen? mag het ietsie meer zijn (en mevrouw loopt in een soort middengalop door de wei). Pff, Op zich loopt ze best goed, maar als ze zo vlug is, kun je echt amper meer rijden. Brr, hoe dat gaat worden over een week..Hopelijk is ze dan iets minder fris..
Laatst bijgewerkt door Nuage op 10-07-11 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: naam verwijderd op verzoek gebruiker

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 10:05

Fijn he paardrijden *LOL* Maar volgende week gaat ze vast als een speer. (ik bedoel goed he, niet hard!)

SG, je wordt nooit vergeten.

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-01 11:34

gelukkig is ze op wedstrijden altijd (ahum..ze is pas drie keer in haar leven mee geweest..) wat terguhoudender dan thuis. Daar moet ik dan nu ook maar op hopen. Ze is gewoon erg fris nu, en zit lekker in haar vel. Onbegrijpelijk met dat hete weer van de laatste tijd, en jammer dat ze dat dan zo laat merken.. Nou ja, als ik maar geen verliespunt heb, en er niet af val, hihi.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie