Mini-boktmeet met Corien

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Mini-boktmeet met Corien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 13:41

We hadden dus voor vandaag afgesproken om de barebackpad te halen. Ergens tussen 10 en 12 zou ik bij haar zijn. Ik was van plan om 10 uur van huis te gaan, maar zoals gewoonlijk liep dat weer een half uurtje uit (de wasmachine was nog niet klaar, goeie smoes toch?) Bloos
Gelukkig was ik er sneller als ik had gedacht. Het was ook niet moeilijk te vinden. Binnengekomen eerst kennis gemaakt met Corien. Die vertelde al dat ze blij was dat ik niet al te vroeg was. Ze hadden namelijk een nestje kittens gekregen wannacht ( de poes dus), en dat duurde nogal lang. Gaaaap
Vervolgens direct de barebackpad bekeken. Zag er nog heel netjes uit! Al snel was ik wat geld armer en de barebackpad rijker.
Natuurlijk moest ik daarna mee kittens kijken. Een lichtgrijze en een donker cyperse. Zulk mooi spul! Lovers
Nog wat foto's bewonderd op haar kamer (leuk is dat toch zo'n heel prikbord vol). Rond half twaalf ben ik maar weer richting huis gegaan...

Helaas kan ik het barebackpad nog niet direct uitproberen. Geeft me toch iets te weinig steun nu ik zwanger ben... Maar mijn vader wou wel voor proefkonijn spelen zei ie! Party!! Party!!

highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 20:07

Oh jee , ik kijk ook weer eens een keer op bokt Lachen De poeksjes zijn inmiddels ruim 6 weken oud en ik denk dat jij ook bijna aan het bevallen bent Lachen Hoop dat alles goed blijft gaan ( het je site laatst bekeken ) en laat maar even weten hoe het barebackpad zit !
groetjes Corien