Verslag springles!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Verslag springles!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 23:09

Dit is dus de 5e keer dat ik mee heb gesprongen.
Ik moest weer op Nolande omdat Morrtje, waar ik normaal op spring op het land staat.

Leonie_M hier op bokt sprong ook mee, wat een ontzettend gaaf paard is redwood toch! 3 gaver dan op de foto's!

We begonnen met een kruisje en daarna gingen we een "parcourtje" springen.
Ik was er tot nu toe (in de vorige lessen) 1 van afgedonderd en all die andere lessen was ik wel bijna gedondert maar dit keer was ik gewoon blijven zitten en nieteens 1 bijn gevallen!
De sprongen werden telkens iets hoger gezet, toen werd er dus alsnog iemand af gegooit maar dat was meer een communicatiestoornis ruiter/paard Haha!

Op een gegeven moment moest iedereen uitstappen en moest ik nog een ker het pacour springen op 80 cm (Erg knap voor Nolande, die is een keer in de hindernis beland en sindsdien erg onzeker!) het kruije weigerde ze dus haar ervoor langs gestuurd en naar mijn instructrice geroepen dat ik nog niet was begonnen *grijns* ze praatte maar even mee en zei: oh nee ik heb niks gezien Tong uitsteken

Toen maar even wat beter been gegeven en dar ging ze.
Erg knap van Nolande en ik vond de springles erg leuk.
Leonie & redwood hebben het ook erg netjes gedaan! OK dan!

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 19:45

ha ha het ging helemaal niet goed hoor bij mij.
Vond het wel knap hoe je dat paard over die hindernis kreeg zeg. want echt een springtalentje is het niet.