das al weer lang geleden

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

maartje538

das al weer lang geleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-03 13:02

Zo das alweer een tijdje geleden dat ik op bokt ben geweest Scheve mond . Maar nu heb ik gelijk ff tijd om bij te praten.Mijn lieve pardouche is aangekomen jha ik moet alleennog even nieuwe foto┬┤s maken en die der opzetten. Cheese! (voor de genen die niet weten wie pardouche is kijk gerust ff op me profiel. En we hebben van de week voor het eerst gesprongen voor mij akweer drie jaar geleden. Ging echt super. Dus ik gaat nou niet alleen 1x in de maand prive les dressuur volgen maar ook springen . Hij kan echt goed springen net als een hert *LOL* . Ook een tijdje geleden me eerste prive les op pardouche gehad en dat ging ook super hij loopt netjes aan de teugel hij hou ook verschrikkelijkj van werken ik hoef hem dus ook niet te dwingen(wat zo i zo niet hoort) om aan de teugel te lopen . Nou en ik dacht met me stomme hoofd laten we eens naar buiten gaan nou ik wa het erf af en hij vloog gelijk opzij voor een auto dus ik ben maar weer trug gegaan kreeg hem niet meer rustig en eenmaal op het erf deed ie of er niks geberd was. Verward Dus nou gaat ik maar een keer naar buiten als bongo gaat(paard van iemand van de manege. Ik gaat ook een dauwtrap rit op bongo maken heb ik veel zin bongpo is een lief tinker en s super braaf buiten en ik gaat mee met een puzzel rit op mijn oude huur paard gemke ik zal binnen kort weer wat fototjes der op zetten van de manege en mijn paardje en wat andere cuties nou dat was het wel weer ff voor voorlopig

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie