Yeah! Ruiterbewijs is sinds vandaag op zak!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 18:57

gefeliciteerd...
maarre Scheve mond moet ik ook door zo'n sluis met mss wel zeil op de grond?
denk niet dat die van mij dat zo geslaagd vind Haha!
whaha en een oxer van 60 cm lukt denk ik nog wel
ik ga het ook in ermelo halen (tenminste da hoop ik maar Cool )

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 19:36

GEFELICITEERD!!

Hartstikke goed van je! Dus het viel wel mee uiteindelijk?? Ik krijg alleen nu de kriebels na het lezen van wat jij allemaal hebt moeten doen... Ik moet namelijk in oktober examen doen...

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 19:36

Zie je nou wel dat het mee viel Knipoog

Gefeliciteerd!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 19:56

Bunbun"]
Gefeliciteerd !!!! De plaagkabouters zullen een goeie dag gehad hebben !!! Haha!


[quote="quincy schreef:
Ik wist niet dat je voor je a- brevet naar buiten moest! Verward


Ik heb voor mijn A-brevet niet buiten gereden hoor !!
Eerst theorie en dan in de buitenpiste dressuur en wat hindernissen springen en dat was het...
[/quote]

in belgië is het anders: je moet eigenlijk voor geen van je brevetten buitenrijden, noch A noch B noch initiator geloof ik.
A-brevet: je hobbelt wat in een piste met drie andere ruiters, echt gewoon met hobbelen ben je erdoor Slapen , dan nog een paar sprongetjes van zo'n 60 cm, heel indrukwekkend... NOT. door het A ben je zó.

het B-brevet loopt iets anders. de proef ken ik uit m'n hoofd, maar is een beetje lang. het moeilijkste is door een S van hand veranderen, er worde geen keertwendingen, of zijgangen gevraagd zelfs geen tempowisselingen. wel wordt gevraagd dat je je paard de volledige proef aan teugel rijdt, en dat hij correct op de letter gereden wordt en vooral goed op de hulpen reageert.
het springen is een parcous van bij mij 5 hindernissen op 1m. dus ook niet supermoeilijk...
maar de weg op moeten we nooit.

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 11:13

Nou aan dat LANGE verslag Tong uitsteken hoef ik denk ik niet veel toe te voegen.

Ik zag heel erg op tegen de theorie, het springen en rijden zonder beugels..

Nou toen dat allemaal goed was gegaan, was ik gewoon al super blij.
Dat waren de dingen waar het echt op zou hangen.. en die gingen gewoon goed.. *LOL*

Nou ja toen was het daarna dus wachten tot wij als laatste groep naar buiten mochten.. met het idee dat alles bij Mayo goed ging, stapte ik er best zeker op (best knap want normaal ben ik altijd bang.. haha.. stoer ik!) Haha! Cool

En ja het ging gewoon goed!! OK dan!

Ik ben echt super super super blij dat ik ook geslaagd ben! Had ik echt niet verwacht..

Voor de meiden.. te eerste natuurlijk nogmaals gefeliciteerd en super bedankt voor het helpen en moed inspreken! *LOL* OK dan!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 12:20

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Cheese!

Maare.... ik wist niet dat je er zoveel voor moest doen pffffff. Zat toevallig gisteren te bedenken dan ik het ook wel "even" Verward wilde gaan halen hahahahaha maar zo te lezen moet je heel veel doen....
Ik ga er toch maar voor want het is wel belangrijk en aangezien ik regelmatig (bijna) altijd buiten rij vind ik wel dat ik het zou moeten hebben...

Bedankt voor je lekkere lange verslag.. dan weet ik wat me te wachten staat. Slim