bedreiging bij de mac -> getuige (was neppistool)

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

SuperRoos

bedreiging bij de mac -> getuige (was neppistool)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-03 12:10

waterkippie had dit al geschreven toen we samen naar de amc waren geweest:

Pff wat wij vandaag dan weer samen mee gemaakt hebben..
kinglover en ik staan samen op stal en na het rijden *ik rodeo en kinglover kunstjes *
zaten we nog wat na te kletsen en kwamen op het onderwerp mac en ja hoor we kregen echt zin in mac! dus wij samen met mijn vriend op naar de mac waar ik ook werk, aangezien het restaurant al dicht was wij door de drive gewandeld
Toen we ons eten hadden gingen we op een trap zitten die uitzicht heeft op de bestelpaal. Toen kwamen er twee jongens aanlopen die vooer drongen voor een auto en dat meisje wild uitstappen *girll poweerrrr* om die twee gozers aan te pakken na ja vrien trok haar terug en wij zagen wel dat een van die jongens met wat aan het zwaaien was.. even later over al politie en auto's werden klem gereden! wij naar benden gelopen want ik wilde nog een muffin en toen we bij het raam kwamen zagen we agenten rennen en die viste gewoon een redelijk groot pistool uit de bosjes vlka bij ons toen zijn we maar ff naar binnen gegaan, en daar bleek dat ene meisje uit die auto dus gewoon bedreigd te zijn met een pistool wat de politie dus later terug vond...

pff wij zater er vet dichtbij, politie naam van mijn vriend genoteerd voor eventueel getuige...

die vriend is nu dus gebeld, het bleek een neppistool te zijn, maar het is toch wel doodeng, of niet dan, het was gewoon op 15 meter afstand van ons, en stel dat het wel een echte was geweest,
het gaat er eigenlijk niet om of ie echt of nep was, het gaat om de bedreiging en die was echt eng,
ik ben zelf heel erg snel met mijn mening of met een grote mond, maar als ik voortaan ergens in de stad ofzo een grote mond wil geven, denk ik wel at ik me bedenk, want stel dat iemand weer een pistool trekt, help, moet er niet aan denken,

dat meisje in die auto was het er alleen niet mee ens dat hij voorkroop, echt erg, ben benieuwd hoe het nu met haar is, zal ook wel heel erg geschrokken zijn.

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

Nique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 12:18

Wat een verhaal joh! Ze zeggen dat je op het moment dat je zo bedreigt wordt je leven aan je voorbij ziet gaan. Niet echt iets dat je graag mee wilt maken... helaas blijven er van die gekken altijd rondlopen. Jammer want ik vind het een goede eigenschap als iemand zijn mening durft te vertellen en niet doelloos staat te kijken als er iets gebeurt. Toch twijfel je wel om je mond open te doen als je dit kunt risceren.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 13:57

ja het blijft griezelig!1 en ik werk er echt niet helemaal meer fijn savonds weet iets te goed hoe hij eruit ziet!
en inderdaad je mening gewoon geven op straat lijtk af e toe gewoon te gevaarlijk!! is toch eigenlijk te gek voor woorden!

Dag lieve mama...

Tartuffo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 22:21

je zou niet eens meer rustig op straat kunnen lopen... het wordt te gek voor woorden...... je durft ook niet meer te reageren op iets..... liever de andere kant uitkijken/// maarja dat is ook geen instelling... het is en blijft moeilijk om te beslissen wat je moet/zou moeten doen.....

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 22:49

Pfoe vreselijk zeg..Heb pas ook iets meegemaakt..Waren gezellig stappen,komen er een paar man moelijk doen..(echt zonder ook maar een enkele aanleiding)..Dat resulteerde in een vechtpartij..Mijn vriend in zijn uppie tegen een paar man,en ik tegen een stuk of tien van die achterlijke meiden,die daar aan mijn haren hingen...Grr,je durft toch niet meer fatsoenlijk iets te gaan doen?? Zelfs veilig naar de Mac gaan zit er niet meer bij.. Boos!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-03 11:00

ney, het is te debiel voor woorden, maar de nk maar niet dat ik mn mond ga houden de volgende keer,
ik zal juist extra agressief zijn, en laat ze maar een pistool trekken, kom maar op zou ik zeggen, boeit me geen kloot, vaak is het toch alleen bedreiging en durven ze het niet te doen, (als het wel zo is ben ik wel de banketstaaf, maar goed)
ik ga me niet door 1 zo'n voorval van mijn eigen mening laten beroven, zijn ze helemaal gek.

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie