pennymeisjes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

is pennymeisje zijn "goed" ?

Poll eindigt op

ja penny meisje zijn is heel goed
6 (15%)
neeej! pennymeisje zijn is hartstikke dom!
14 (35%)
ja! ze zijn heel goed en kunnen alles!
2 (5%)
mwoaahhh t gaat...
18 (45%)

Totaal aantal stemmen: 40


Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

pennymeisjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-03 09:36

ik wil wel eens weten wat jullie van pennymeisjes vinden? *LOL*

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-03 10:08

je mag ook je meining geven in berichten hoor! *LOL*

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 10:38

je hebt tweemaal t zelfde staan eigenlijk. ik vind geeneen van de drie.
de helft van de pennypraat komt van pennymeisjes, de andere helft van ruiters met gevoel.
dit blijf ik zeggen, dit blijf ik juist vinden. dus geen van de vier.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 11:31

eehhm tja vidn bniets mis met penny meisjes! kan er wel om lachen en ze willen de ponys over het algemeen alleen amar heel veel liefde en aandacht geven en daar is geloof ik niets mis mee...

Charaz

Berichten: 24287
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 13:45

Penny meisje zijn is heel goed, met het minste tevreden zijn en gewoon lekker spelen Haha!

Tessala

Berichten: 24
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Aalst

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 13:57

Zo lang je maar rekening houd met het beest. Het is en blijft geen speelgoed. Als je dit weet, maakt het dan uit of je een 'pennymeisje' bent?

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 18:29

Pennymeisje met paardenverstand zijn hartstikke leuk! Erg enthousiast, vinden alles leuk wat met paarden te maken heeft en niet alleen voor het rijden...

enid

Berichten: 1352
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 18:32

jah ik vind hetzelfde als joyce
we zijn toch allemaal wel een beetje "pennymeisjes" geweest

Tessala

Berichten: 24
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Aalst

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 18:35

ikke niet Huilen

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 19:01

newforestlover schreef:
Penny meisje zijn is heel goed, met het minste tevreden zijn en gewoon lekker spelen Haha!


helemaal mee eens!

Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 19:30

penny's die gewoon lekker gaan poetsen en hun fantasie gebruiken vind ik niets mis mee Lachen, maar er zijn ook een hoop pennys die denken dat ze alles beter weten en tegen mij gaan zeggen dat ik me paard mishandel als ze een tik krijgt als ze iemand probeerd te bijten....
dus ook geen van de 4 Lachen

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 14:15

Ik vind het wel gaan, iedereen is wel eens een beetje pennymeisje geweest lijkt mij....
Ze hebben gewoon lol en zijn niet de hele tijd met hun gedachte bij presteren presteren presteren...Dat vind ik er wel weer leuk aan!
Maar er zijn er ook weer die overdrijven en zoals Reenarulez zei al snel vinden dat je je paard mishandeld. Dat vind er dus weer minder aan!
Maar goed, ik vond het vroeger, toen ik net met paarden omging, ook meteen zielig als een paard een beetje bijgetikt werd...gelukkig weet ik nu wel beter!

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 15:34

haha ja ik vond het ook altijd zielig als etr eentje een tik kreeg *schaam*

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 18:04

Ze zijn rete-irritant omdat ze denken alles beter te weten (wat ze in de Penny hebben gelezen btw Knipoog)

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 18:09

Kan er meestal wel om lachen maar ik ben ook nooit te beroerd om lekker met ze te kletsen en uit te leggen waarom ik dingen wel en niet doe. Zolang het geen hele kudde is vind ik het wel best... was vroeger zelf ook een penny hihi zie andere topic...

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 18:20

Inderdaad toch wel vrij irritant maar het kan ook goed van te pas komen als je iemand nodig hebt om bijvoorbeeld je paard vast te houden, dan komen natuurlijk goed van te pas! Knipoog Maar ben zelf ook een pennymeisje geweest hoor! Eigenlijk vind ik ze niet eens zo vervelend, ze bedoelen het wel goed maar soms bedoelen ze het te goed! (als je begrijpt wat ik bedoel Knipoog ) En dat leid vaak tot zware irritatie!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 09:20

Er zijn helaas gruwelijk veel pennymeisjes met een heel grote fantasie. Die begrijpen niet dat het echte leven iets anders in elkaar steekt dat het wereldje uit de penny stripverhaaltjes.
Uit je poll kan ik geen keuze maken, hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 10:14

Pennymeisje rulez!!!
Ik was er ook eentje: hele zaterdagen met m'n cap op, lichtrijden op de fiets, zweepje erbij om 'm aan te tikken als hij niet hard genoeg fietste, geweldig! Zelfs Springen in verlichte zit, van stoepjes en over plankjes!!!
En natuurlijk las is alles wat los en vast zat, en vroeg ik iedereen de oren van het hoofd. Ik was al helemaal verguld als ik met een kruiwagen met stront mocht rijden, geweldig!!!!

LANG LEVE DE PENNYMEISJES!!!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 10:43

Sonja schreef:
Ik was al helemaal verguld als ik met een kruiwagen met stront mocht rijden, geweldig!!!!


*Valt van haar stoel af van het lachen* Haha!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 10:44

Sonja schreef:
Pennymeisje rulez!!!
Ik was er ook eentje: hele zaterdagen met m'n cap op, lichtrijden op de fiets, zweepje erbij om 'm aan te tikken als hij niet hard genoeg fietste, geweldig! Zelfs Springen in verlichte zit, van stoepjes en over plankjes!!!
En natuurlijk las is alles wat los en vast zat, en vroeg ik iedereen de oren van het hoofd. Ik was al helemaal verguld als ik met een kruiwagen met stront mocht rijden, geweldig!!!!

LANG LEVE DE PENNYMEISJES!!!! Haha!


*LOL* Zolang ze je niet tot last zijn en niet zomaar ff iemands paard gaan voeren, poetsen of erop zitten ofzo vind ik 't niet erg hoor. Gelukkig hebben we hier op stal geen penny-meisjes, hooguit 'n paar irritante trutten Scheve mond

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 12:20

ze kunnen alles jjoh?????????????????????