Vandaag 2e keer naar Image geweest!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Vandaag 2e keer naar Image geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-03 22:30

Vandaag dus op de fiets naar Zegveld, kost me ongeveer 20-25 minuutjes, hangt van de wind af Haha! Paardjes stonden allemaal in de wei en Leen (die man) heeft me ff geholpen en gelijk laten zien hoe ik ze uit de wei moest halen. Wat een verschil met Cherra zeg, Image komt gelijk naar je toe en doet helemaal niet moeilijk met pakken!

Daarna ff in de stal, poetsen, ging alweer wat beter. Dinsdag wilde ie z'n achterhoeven niet geven maar ik ga hem nu gewoon buiten de stal zetten, kan ie niet met z'n kont tegen de muur gaan staan zoals ie nu wel doet.

Opzadelen en rijden, ging echt een stuk beter dan dinsdag! Op zich wel logisch, het was een stuk minder warm dus Image was een stuk meer voorwaarts. Kreeg hem nu ook wat vaker aan de teugel, soms ging ie ff naar beneden, daarna wel weer omhoog maar heb nu alweer meer bereikt dan dinsdag! Leen vond dat ik wel netjes reed, niet zo hard in z'n mond was enzo. Haha! Die vrouw deed nu ook alweer een stuk aardiger. Had d'r gister aan de telefoon om ff dagen te bespreken en ze wilde me toch graag hebben ondanks dat ik niet wist hoe lang ik het vol zou houden met school en alles! Ikke happy!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, anjali, Bloemetje75, jildou1979, Paardennamen, Plonspony, Vagabondo en 124 bezoekers