Verslag Diego naar keuring Assendelft, met foto's!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Verslag Diego naar keuring Assendelft, met foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 15:39

Het is een beetje laat, maar hier toch nog een verslag van de keuring afgelopen Vrijdag in assendelft!
Donderdag begonnen samen met een vriendin in te vlechten, toiletteren enz. Diego vond het heerlijk al dat gefrunnik aan zijn hoofd Haha!! Stal nog even goed schoongemaakt en Diego kon terug naasr stal in de hoop dat hij alles goed zou laten zitten
Vrijdag vroeg op, had me al weer verslapen dus snel snel naar stal en Diego uit zijn stal gehaald. Wonder boven wonder had hij zijn knotjes redelijk laten zitten en afgezien van een paar strondvlekken was hij redeleijk schoon. In de trailer geladen en op naar Assendelft! Een maal daar aangekomen moesten we Diego laten meten: 1.56m, (balen toch een pony Schijnheilig ) Dus toen moesten we plotseling bij de E-pony's, snel Diego klaargemaakt, hoefjes nog even gevet, beetje glansspray en klaar is hij! Hij gedroeg zich echt super, kon gewoon met hem overal tussendoor lopen, hij maakte nergens iets van! Voorbrenger gezocht en Diego kon gelijk al de ring in. Hij maakte zich gelijk groot en begon even mans te doen. Stap ging goed, naar mijn idee zelfs nog iets te tam. Draf op het begin ook iets te terughoudend, maar later liet hij zich echt super zien. Hierna mochten alle deelnemers in mijn catogerie erbij komen en werden de uitslkagen bekend gemaakt.
Diego had een tweede premie, viel mij eigenlijk een beetje tegen aangezien hij op een en tweejarige leeftijd een eerste premie had gehaald. Hij stond opgesteld als vierde, vond ik ook noga tegenvallen, maar later bleek dat die hele opstelling niks te maken had met als hoeveelste je was geeindigd, hij was dan ook derde van de rubriek. Toch best wel netjes dacht ik, de paarden die achter Diego waren geeindigd waren toch ook niet de minste!
Diego weer terug in de tariler, kon hij eindelijk zij hooi opeten en ik heb de uitslagen opgehaald. Hij had behoorlijk goed gescoord op zijn uiterlijk, kon niet beter! Gangen waren iets minder, niet echt verrassend. Iets te weinig schoudervrijheid, wel een goede achterhand. Dus ik was uiteindelijk toch wel errug tevreden en we konden weer lekker naar huis.
Thuis nog even de uitslagen op internet bekeken en ja het klopte echt Diego was derde!
Achteraf bleek het dat er aardig wat bokkers waren, maar die heb ik niet herkend Huilen Franca hier op bokt zat zelfs in dezelfde rubriek, we sronden naast elkaar, maar op dta moment had ik dat niet door! In ieder geval een hele leuke dag en een super ervaring!
Laatst bijgewerkt door diegomarije op 14-07-03 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt

M2 +1


diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 15:51

Nog even wat foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

M2 +1

lenneke
Berichten: 208
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 16:08

et is een mooi beestje hoor...ben benieuwd hoe die er in et egt uitziet, nog 2 weken en dan zal ik et weten Haha!
maar ziet er goed uit hoor

busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, .......Tong uitsteken

basß
Berichten: 83
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 17:26

mooie foto's he sommige heb ik gemaakt OK dan!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 17:27

Is dat diego ??
Wat een lekker ding !!!
Mooie foto's hoor !!

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

Nathalietjuh
Berichten: 1316
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hardinxveld, Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 17:39

gaaf man!
ik vind dat ie het netjes heeft gedaan!
mooie foto's.
heb je toch een pony he Tong uitsteken
nou doei!!

08-10-2004; † Rust zacht, lieve Pretty.. Ik mis je!

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 15:01

Ja Miran, het is echt Diego Lachen Je herkent hem zo bijna niet he, nou lijkt hij niet meer dat kleine eigenwijze opdondertje dat elke keer wat anders uitvreet Haha! Ik heb de hele dag dan ook alleen maar verliefd kunnen staren naar mijn paardje Bloos ! Hij heeft zich ook echt super gedragen die dag

M2 +1

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 15:10

mooie foto's zeg Cheese!
vooral die 3e zie je mooi zijn spieren

moest je nog flink met de ~~}> ~~}> er achter aan of was dat niet nodig?

groetjes n OK dan!

Z1+4

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 15:14

In de stap liep hij eigenlijk wat te tam, daar hadden we hem iets op moeten jutten denk ik Haha! , maar in draf ging er een vrouw achteraan met een rammeldoosje en toen liep hij echt wel hoor Cool Ja en daarna was hij natuurlijk niet meer te stoppen Schijnheilig

M2 +1

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 15:42

Waarom vind je het jammer dat het nu een pony is? Die zijn beter te verkopen hoor!
Een pony van 1.56 levert meer op als een paardje van 1.59 ofzo.

En het verschil zie je toch niet zo. Hij is voor jou toch goed hoop ik?

Leuk verslagje trouwens, en mooie foto's!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 15:47

Ziet er goed uit marije. En ach wat maakt het uit dat de jury jouw paardje dit jaar minder leuk vinden. voor jou blijft hij toch altijd top. Haha!

Wodan en ik onderweg in de M2

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 16:05

Het maakt ook niet uit of hij nu 1.56m of 1.57m is, het verschil zie je inderdaad niet. Iedereen loopt mij altijd te pesten dat ik een pony heb, terwijl ik altijd het tegendeel loop te zeggen en ja, nu kan ik er niet meer onderuit Schijnheilig En achteraf was het ook maar goed dat hij bij de E-pony's zat, hij paste daar veel beter tussen en ze waren allemaal van dezelfde hoogte volgens mij

M2 +1

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 16:10

Wie loopt jouw te pesten met je pony Ach gut

Ikke Verward Nee toch Haha!
Pony, pony, pony Clown


Ik denk nu dat jij dit gaat doen Knipoog

>:(< Blauw oog Haha! Haha!

Waar die smilies wel niet goed voor zijn..

Ik weet dat zoveel smilies niet mogen maar ze zijn zo leuk Haha!

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

Roozzz

Berichten: 519
Geregistreerd: 11-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 18:57

Leuk!!!!!!!! Echt een leuk verslag. Jammer trouwens dat we je niet gezien hebben op de poelenburgh vorige week. Volgende x beter!?! xxx Diego is mooi..Haha!

http://www.bureaurooskleurig.nl Think outside the box!

Roozzz

Berichten: 519
Geregistreerd: 11-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 18:59

owja, nog een vraagje, hoe heet die man die hem voorbrengt? Hij komt me bekent voor van een welsh keuring. Lachen

http://www.bureaurooskleurig.nl Think outside the box!

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 21:38

MIRANDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ~~}> Blauw oog Ziek grrrrrrrr >:(< , ik krijg je nog wel Extreme duivel

Die man die hem voorbracht, was ehm Tom nog wat geloof ik Verward Hij brengt op veel verschillende keuringen paarden voor, dus het kan best zijn dat hij jou bekend voor komt!

M2 +1

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 00:11

Heee leuke foto's joh!!! Had je mijn email nog gehad? Maarreh....Aron was ook derde in de rubriek.....hadden Diego en hij dan een gedeelde derde plaats ofzo??

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 06:24

Ik heb even op de site gekeken en Aron staat op de 4e plaats Franca...

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 10:02

Hee dat is wel vreemd hoor......want bij de opstelling en de uitslag stond hij namelijk op de derde plaats en Diego op de vierde *LOL* Ik heb er nog wel foto's van! Er is dus ergens een fout gemaakt. Ik heb het NRPS even gemaild.

Zie hier het bewijs Knipoog

Afbeelding

Maar goed, maakt ook verder niet uit. Wij weten het voor onszelf OK dan!
Laatst bijgewerkt door Franca op 16-07-03 10:16, in het totaal 2 keer bewerkt

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 10:04

gefliciteerd met de 3de plek en franca met de 4de plek.
ga je volgend jaar weer?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23368
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 10:09

wahaa daar op die bovenste foto sta ik, met mijn rug naar de camera!!!
weer een bokker gemist.
Maar mooie foto's hoor!

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-03 21:34

Klopt Franca, ik stond bij de opstelling inderdaad op de vierde plaats. Ik heb het nagevraagd en het bleek dat dat er niks mee te maken had. Alle eerste premies moeten naast elkaar staan, alle tweede en alle derde, hierbij maakt het niet uit of de ene hogere punten had dan de andere. Maar het maakt niet uit, of je nou derde of vierde was, ik denk dat je gewoon moet kijken naar de punten die jezelf had. Op de NRPS-site staan alle uitslagen van de keuring!

M2 +1

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 21:51

Mooi paardje hoor

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 21:57

. Op de NRPS-site staan alle uitslagen van de keuring![/quote]



En de foto's Cheese!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 23:23

Die foto's staan alleen helemaal niet op volgorde op de site en het is dus nogal gezoek om je paardje te vinden *LOL*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: wiifke en 34 bezoekers